۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۹

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان:

بهزیستی نقشی در تعطیلی مهدکودک های اصفهان ندارد

بهزیستی نقشی در تعطیلی مهدکودک های اصفهان ندارد

اصفهان - معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی اصفهان گفت: تعطیلی مهدکودک ها و مراکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست هم در هر شهرستان تابع تصمیم های کمیته ملی مبارزه با کرونا است.

مجتبی ناجی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعطیلی مهدکودک ها و مراکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست هم در هر شهرستان تابع تصمیم های کمیته ملی مبارزه با کرونا است و اداره کل بهزیستی تصمیمی مستقل از آن اتخاذ نکرده است.

وی افزود: در استان اصفهان بالغ بر ۷۵۰ مهدکودک میزبان آموزش به ۳۶ هزار کودک است که از این میان ۳۵۰ واحد در شهر اصفهان مستقر است.

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی استان اصفهان بیان داشت: در استان اصفهان ۳۸ مرکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست فعال است که از ۴۸۰ کودک و نوجوان دختر و پسر مراقبت می شود.

ناجی با تاکید بر تامین ماسک و موادضدعفونی کننده در مراکز مهدکودک ها و مراکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست تصریح کرد: در جهت مقابله با ویروس کورنا کووید ۱۹ تمام اقدامات پیشگیرانه انجام شده است و تاکنون مورد مثبت به این ویروس در بین کودکان و نوجوانان تحت نظر مراکز بهزیستی مشاهده نشده است.

وی بیان داشت: چنانچه علایمی از کورنا کووید ۱۹ در بین کودکان و نوجوانان مشاهده شد اداره کل بهزیستی استان اصفهان در همکاری با دانشگاه علوم پزشکی تمام اقدامات مراقبتی و درمانی را اتخاذ خواهد کرد.

کد خبر 4862366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha