۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵

سرپرست سازمان صمت سمنان:

هیچ‌گونه کمبود کالاهای ضروری در استان سمنان وجود ندارد

هیچ‌گونه کمبود کالاهای ضروری در استان سمنان وجود ندارد

سمنان – سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به ذخیره محصولات استراتژیک در استان گفت: هیچ‌گونه کمبود کالاهای ضروری در استان وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی تشنه دل پیش از ظهر پنجشنبه در پانزدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار سمنان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ضمن بیان اینکه بازرسی از توزیع کالا از مبدأ تا مصرف برای جلوگیری از دپو و احتکار کالاهای اساسی در این ایام تشدید شده است، اظهار داشت: ذخایر استراتژیک استان بسیار مطلوب است و هیچ‌گونه کمبودی در بحث اقلام و کالاهای ضروری در استان وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه ذخیره‌سازی میوه ایام عید در استان سمنان آغاز شده است، افزود: تاکنون یک هزار و ۱۰۰ تن میوه شب عید شامل سیب و پرتقال در انبارهای استان ذخیره‌سازی شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان بابیان اینکه از این میزان میوه ذخیره‌شده ۶۰۲ تن پرتقال و ۳۱۹ تن سیب است، تصریح کرد: طرح نظارتی و پایش بازار ویژه نوروز ۹۹ از اول اسفندماه در سطح استان آغاز شد و تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه دارد.

تشنه دل با اشاره به شیوع ویروس کرونا خاطرنشان کرد: بازرسی از واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی‌کننده و داروخانه‌ها به‌منظور جلوگیری از ایجاد جو روانی به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

وی گفت: طی بازرسی‌های صورت گرفته با کمبود الکل به‌عنوان مواد اولیه در واحدهای تولیدی مواد ضدعفونی‌کننده مواجه شدیم که برای حل این موضوع کمیته‌ای با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و با حضور دستگاه‌های مرتبط تشکیل و این موارد سریعاً پیگیری می‌شود.

کد خبر 4864554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha