۱۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۲۱

لیگ جهانی کاراته - اتریش

بهمن عسگری روی نوار طلایی/ طلای سوم مرد المپیکی کاراته

بهمن عسگری روی نوار طلایی/ طلای سوم مرد المپیکی کاراته

اولین کاراته کای المپیکی ایران با برتری مقابل رقیب اوکراینی خود به نشان طلا دست یافت تا سومین طلای خود در سال ۲۰۲۰ را کسب کرده باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهمن عسگری که سال جدید میلادی را طلای رقابتهای سری A شیلی آغاز و در پاریس هم به نشان طلا دست یافته بود، بعد از برنز کاراته وان دبی، یکبار دیگر به فینال رسید و طلا گرفت. وی در مبارزه نهایی وزن ۷۵- کیلوگرم رقابتهای کاراته وان اتریش به مصاف «استانیسلاو هورنه» از اوکراین رفت و با برتری ۳ بر صفر در این مبارزه سخت، روی سکوی نخست ایستاد و طلا گرفت.

عسگری، پس از یک دور استراحت «سوناری یاهیرو» از استرالیا، «توماس سور» از فنلاند، «جو کلاوای» از انگلستان و «آرمان الاتیمور» از ترکیه را شکست داد و به فینال رسید.

با کسب این طلا و ۹۹۰ امتیاز، بهمن عسگری با ۹۲۶۲ امتیاز به تنهایی در صدر رنکینگ جهانی و المپیکی وزن ۷۵- کیلوگرم ایستاد.

در مسابقات امروز ذبیح الله پورشیب در مبارزه رده بندی به فرانسه باخت و از دست یابی به نشان برنز بازماند. در ادامه هم حمیده عباسعلی برای کسب طلای وزن ۶۸+ کیلوگرم به دیدار نماینده ایتالیا خواهد رفت.

علی اصغر آسیابری، فاطمه صادقی، نگین باقری، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار، رزیتاعلیپور و سجاد گنج زاده دیگر نمایندگان ایران در این دوره از مسابقات بودند که با شکست برابر رقبای خود از گردونه مسابقات خارج شدند.

کد خبر 4866859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha