۱۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۳۱

معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران خبر داد؛

بررسی۲۰هزارهکتار از اراضی ملی استان تهران برای صدور اسناد تک برگی

بررسی۲۰هزارهکتار از اراضی ملی استان تهران برای صدور اسناد تک برگی

تهران- معاون حفاظت و امور اراضی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران از بررسی۲۰ هزار هکتار از اراضی ملی استان تهران برای صدور اسناد تک برگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن ردایی صبح دوشنبه در حاشیه جلسه شانزدهم کارگروه رفع موانع تثبیت مالکیت دولت در اراضی ملی و دولتی استان تهران، درباره تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه اظهار داشت: به منظور رفع موانع صدور اسناد تک برگ کاداستری، ۲۰ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی شهرستان‌های استان تهران مورد بررسی قرار گرفت.

ردایی گفت: در این جلسه ۱۷ پلاک ثبتی واقع در حوزه‌های استحفاظی شهرستان‌های ری، ورامین، پیشوا و پاکدشت بررسی شد و مقرر گردید تا پایان سال جاری برای بخشی از این اراضی سند تک برگ کاداستری صادر شود.

وی طرح کاداستر را بسیار مهم و اساسی دانست و عنوان داشت: اجرای طرح کاداستر گامی مهم برای پیشگیری از وقوع پدیده زمین خواری به شمار می‌رود و با توجه به اهداف توسعه پایدار، اقدامی مؤثر در تأمین امنیت فردی و اجتماعی جامعه محسوب می‌شود.

گفتنی است طرح کاداستر اراضی ملی و دولتی در سطح استان تهران و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و استانی در حال اجرا می‌باشد.

کد خبر 4867699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha