۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۱۸:۳۷

نماینده ولی فقیه در شیراز :

گزینش معلمان ابتدایی نیازمند حساسیت بیشتری است

شیراز - خبرگزاری مهر : نماینده ولی فقیه در استان فارس تاکید کرد : آموزش و پرورش باید برای گزینش معلمان ابتدایی برنامه مناسبی داشته باشد و از معلمانی استفاده کند که بتوانند دانش آموزان را در مسیری درست هدایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محی الدین حائری شیراز بعد از ظهر امروز در دومین روز از همایش کیفیت بخشی به دوره ابتدایی آموزش و پرورش  در شیراز افزود : دوره ابتدایی قدم اولی است که اگر صحیح برداشته شود دانش آموزان می توانند  در سال های بعد مسیر درست را طی کنند .

 

وی با تاکید بر اینکه در آموزش و پرورش کنونی جامعه ما جای آموزش خود بازداری خالی مانده است تصریح کرد : آموزش و پرورش طی این سال ها فقط دگر بازداری را به افراد آموزش داده است و برای آموزش خود بازداری که یکی از اصول مهم تعلیم و تربیت است اقدامی نکرده است .

 

نماینده ولی فقیه در استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه طی کردن مسیر دیگران کار درستی نیست خاطر نشان کرد : طی 30سال گذشته  آنچه که دیگر کشورها انجام داده اند ما هم  انجام دادیم اما به نتیجه ای نرسیدیم پس ضروری است راهی جدید برای آموزش و پرورش کشور بیابیم .

کد خبر 486828

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha