۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۰۳

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان:

رشد ۴۴ درصدی هرمزگان در حوزه پژوهش سراهای دانش آموزی

رشد ۴۴ درصدی هرمزگان در حوزه پژوهش سراهای دانش آموزی

بندرعباس - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان از ارتقاء حدود ۴۴ درصدی میانگین آموزش و پرورش استان هرمزگان در حوزه پژوهش سراهای دانش آموزی کشور در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد قویدل ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به اعلام نتایج ارزیابی دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت، هرمزگان توانست با اختلاف میانگین مثبت به میزان ۱۵۰.۴۷ امتیاز، رشدی به میزان ٤٣.٧ درصد را در کارنامه خود ثبت کند.

وی ادامه داد: سال تحصیلی ۹۷-۹۶، استان توانسته بود ۳۴۴.۳۴ امتیاز کسب نموده که در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ این میزان به ۴۹۴.۸۱ امتیاز افزایش یافته است.

قویدل افزود: هرمزگان در حالی به امتیاز ۴۹۴.۸۱ بدست پیدا کرده است که میانگین عملکرد کشوری در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به میزان ۳۲۸.۲۳ امتیاز بوده است.

این مسئول ادامه داد: برنامه ریزی و ایجاد زمینه برای کیفیت بخشی فعالیت‌های پژوهش سراهای مناطق، نظارت بر حسن اجرای برنامه‌ها، برنامه ریزی برای جذب حمایتهای مادی و معنوی مؤسسات مردم نهاد و مراکز علمی و پژوهشی و نیز اشخاص حقیقی و حقوقی از پژوهش سرا، مشارکت پژوهش سراهای استان در مسابقات کشوری و همچنین رتبه‌های کسب شده در کشور از مهمترین معیارهای این ارزیابی بوده است.

قویدل تصریح کرد: خوشبختانه در نتایج ارزیابی از پژوهش سرای دانش آموزی سراسر هرمزگان نیز بیش از ۸۲ درصد مراکز استان در سال ۹۸-۹۷ دارای رشد بوده‌اند.

کد خبر 4869051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha