۱۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۰۹

معاون اوقاف مازندران:

۱۰ هزار پلاک از موقوفات مازندران سنددار شدند

۱۰ هزار پلاک از موقوفات مازندران سنددار شدند

ساری - معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در سال جاری ۱۰ هزار و ۱۲۰ پلاک از موقوفات و رقبات در استان سنددار شدند.

مرتضی عبدالله حبیب نوری در گفتگو با خبرنگار مهر از تعیین تکلیف بیش از ۴۵۲ پرونده حقوقی از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد و گفت: در این مدت اجرای حکم ۴۳ پرونده حقوقی موقوفات انجام شده است.

وی با اعلام اینکه اخذ سند مالکیت موقوفات گام مهم و ارزشمندی در راستای تثبیت مالکیت موقوفات و اجرای نیت واقفان نیک اندیش است، تصریح کرد: تثبیت مالکیت موقوفات و اخذ سند مالکیت از اولویت‌های مهم اداره کل اوقاف این استان به‌شمار می‌رود.

معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: درآمد حاصل از موقوفات بر اساس نیات واقفان صرف می‌شود و این موضوع به‌طور جدی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در دستور کار قرار دارد.

حبیب‌نوری از تعیین تکلیف بیش از ۴۵۲ پرونده حقوقی از ابتدای امسال تاکنون در استان خبر داد و گفت: در این مدت اجرای حکم ۴۳ پرونده حقوقی انجام شد.

معاون اوقافی، حقوقی و ثبتی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به تعیین تکلیف بیش از ۵۱ پرونده حقوقی مهم، خاطرنشان کرد: طی ۱۱ ماه امسال ۱۰ هزار و ۱۲۰ پلاک از موقوفات و رقبات استان سنددار شدند.

این مسئول از تنظیم ۳ هزار و ۲۵۰ سند اجاره موقوفات در مازندران خبر داد و اظهار کرد: ۹ هزار و ۳۵۱ سند اجاره موقوفات تا پایان بهمن ماه امسال تجدید شده است.

عبدالله حبیب‌نوری در پایان با تاکید بر همکاری نهادها و مردم در پرداخت به موقع اجاره موقوفات در راستای اجرای نیات، گفت: تلاش اداره کل اوقاف مازندران برای وصول مطالبات سبب شد تا مطالبات زیادی از مستأجران موقوفات وصول شود.

کد خبر 4869825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha