۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۱۵

رئیس شورای شهر کرمان:

اعتبارات مرتبط با کرونا بی درنگ در شورای شهر کرمان تصویب می‌شود

اعتبارات مرتبط با کرونا بی درنگ در شورای شهر کرمان تصویب می‌شود

کرمان - رئیس شورای شهر کرمان با بیان این که شهرداری در خصوص ضدعفونی سطح شهر کرمان محدودیت اعتباری نخواهد داشت، گفت: هر چه اعتبار در این زمینه نیاز باشد بی درنگ توسط شورا تصویب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرشاد چهارشنبه شب از برگزاری نشست فوق العاده این شورا و بررسی وضعیت کرونا در کرمان در هفته گذشته خبر داد.

فرشاد با بیان این که شهرداری‌ها بازوی اجرایی شوراها هستند، گفت: شهرداری کرمان در پی ارائه پیشنهادات مطرح شده در نشست عمومی دو هفته گذشته شورا، بلافاصله ضدعفونی کردن اماکن و خدمات عمومی را در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان این که شهرداری در این خصوص محدودیت اعتباری نخواهد داشت، اظهار داشت: هر آنچه اعتبار در این زمینه نیاز باشد بی درنگ توسط شورا تصویب خواهد شد.

فرشاد همچنین به جلسات و پیشنهادات اعضای شورای شهر با مدیران شهری اشاره و تصریح کرد: همچنین تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌ها از سوی اعضای شورای شهر در مبارزه با انتشار ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از آن مورد تاکید قرار گرفت.

در نشست عمومی دو هفته شورای اسلامی شهر کرمان مقرر شد شورا با ارسال نامه‌ای فوری به شهرداری بر ضدعفونی کردن اماکن عمومی مانند وسایل حمل و نقل همگانی، سرویس‌های بهداشتی، وسایل بازی کودکان و تجهیزات تندرستی واقع در بوستان‌ها تاکید کند.

همچنین مقرر شد معاونت فرهنگی شهرداری در اولین فرصت، اطلاع رسانی و فرهنگسازی درباره این بیماری و راه‌های پیشگیری از آن را از طریق تبلیغات محیطی انجام دهد.

تعامل با استانداری و سایر نهادهای ذیربط در راستای پیشگیری از ویروس کرونا مورد تاکید نمایندگان مردم شهر کرمان قرار گرفت.

کد خبر 4870602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha