۱۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۴۸

فرماندار بجنورد:

۲۰ هزار لیتر الکل وارد خراسان‌شمالی می‌شود

۲۰ هزار لیتر الکل وارد خراسان‌شمالی می‌شود

فرماندار بجنورد گفت: برای کنترل و پیشگیری از کرونا ویروس به‌زودی ۲۰ هزار لیتر الکل از استان‌های غربی کشور وارد خراسان‌شمالی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، غلامرضا عوض‌زاده اظهار کرد: در بحث مقابله با کرونا ویروس اقدامات خوبی در سطح استان و شهرستان‌ها انجام شده است و جلسات مربوط به‌طور منظم با حضور دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

وی افزود: اقلام و تجهیزات مورد نیاز مانند دستکش، ماسک و مواد ضدعفونی کننده به‌وسیله دانشگاه علوم پزشکی استان احصا می‌شود و به‌زودی این اقلام تهیه و وارد استان می‌شود.

فرماندار بجنورد ادامه داد: ۲۰ هزار لیتر الکل از استان‌های غربی کشور وارد استان می‌شود و همچنین تهیه سایر اقلام مانند ماسک و مواد ضدعفونی از طریق اتاق بازرگانی استان پیگیری می‌شود.

وی گفت: تاکنون ۱۱۰ دستگاه تب‌سنج برای استان خریداری شده و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی استان قرار گرفته است و همچنین در تمامی مبادی ورودی استان تیم‌های چک و کنترل مستقر شده‌اند.

عوض‌زاده تصریح کرد: با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، تمامی مراکز تجمع مردمی مانند رستوران‌ها، کافی‌نت‌ها، باشگاه‌های ورزشی و مدارس تعطیل شده است.

وی گفت: برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از انتقال کرونا ویروس، اتحادیه خبازان به‌تمامی نانوایی‌ها اطلاعات و پیام‌های لازم را ارسال کرده و حساسیت خانه‌های بهداشت و دهیاری‌ها در روستاها بالا رفته است و در حوزه عشایر نیز مذاکراتی با فرماندار مراوه‌تپه داشته‌ایم.

عوض‌زاده خطاب به مردم خراسان‌شمالی تأکید کرد: از مردم انتظار داریم در ایام پایانی سال از تجمع در پاساژها و بازارها خودداری کنند و تا حد امکان خریدهای خود را به‌صورت اینترنتی انجام دهند و به آموزش‌های همگانی عمل کنند که توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی از طریق صداوسیما به آنان اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 4870673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha