۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۴۴

معاون استانداری تهران تاکید کرد؛

ضدعفونی و گندزدایی مستمر فضاهای عمومی استان تهران

ضدعفونی و گندزدایی مستمر فضاهای عمومی استان تهران

تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: شهرداری‌ها، دهیاری‌ها وفرمانداری‌های سطح استان مکلف شدندنسبت به ضدعفونی و گندزدایی مستمر فضاهای عمومی استان اقدامات لازم را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی زاده پیش از ظهر جمعه طی یک نشست ویدئو کنفرانسی خطاب به همه شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و فرمانداری‌های سطح استان اظهار داشت: این ارگان‌ها مکلف شدند که در سراسر استان تهران نسبت به ضدعفونی و گندزدایی فضاهای عمومی شهری به ویژه در نقاط پرتردد اقدام کنند.

تقی زاده افزود: برخی نقاط از جمله معابر، انهار، پارک‌ها و سرویس‌های بهداشتی عمومی، همچنین مراکز جمع‌آوری زباله و نخاله‌های ساختمانی می‌توانند احتمال انتقال ویروس کرونا را تسریع کنند لذا ضرورت دارد به طور منظم و مرتب نسبت به ضدعفونی و گندزدایی نقاط مذکور اقدامات لازم صورت گیرد.

وی گفت: تاکید شده است که در ساعاتی که فضاهای شهری تردد کمتری دارند و پیک تردد شهروندان کمتر است این اقدامات انجام شود تا اثربخشی بیشتری را شاهد باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بیان داشت: قطعاً فرآیند ضدعفونی کردن به شکل مستمر و تا زمانی که وزارت بهداشت یا دانشگاه علوم پزشکی در استان اعلام کند که اقدامات پیشگیرانه ضرورتی ندارد، از سوی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ادامه خواهد داشت.

کد خبر 4871487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha