۱۷ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۱۹

رئیس مدارس خارج از کشور خبر داد

تعطیلی ۳۹ مدرسه خارج از کشور/مدارس در کدام کشورها تعطیل است؟

تعطیلی ۳۹ مدرسه خارج از کشور/مدارس در کدام کشورها تعطیل است؟

رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور گفت از ۹۹ مدرسه فعال خارج از کشور بنا به تابعیت از قوانین کشور میزبان ۳۹ مدرسه ایرانی تعطیل شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا کریمی رئیس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور در برنامه پرسشگر که شامگاه گذشته روی آنتن رفت، با بیان اینکه کرونا در کشورهای دیگر هم مشاهده و بر روند فعالیت مدارس تاثیر گذاشته است گفت: در ۴۶ کشور و ۷۰ شهر خارجی، مدرسه داریم و بر اساس شرایط کشور میزبان تصمیم گیری می کنیم و تعطیلی تابع شرایط کشور میزبان است.
وی افزود: از ۹۹ مدرسه فعال خارج از کشور، ۳۹ مدرسه تعطیل شده و مابقی مشغول به کار هستند. در اروپا، مدرسه منچستر انگلیس تعطیل است. مدارس ترکیه، ارمنستان، روسیه و گرجستان تعطیل است. مدارس در قطر و عراق تعطیل شده و امارات از هفته دیگر تعطیل می شود و مدارس کویت هم تعطیل شده است. در شبه قاره هند و شرق آسیا، مدارس چین از ۲۷ بهمن تعطیل شده است. مدارس تایلند و کره جنوبی هم دو هفته‌ای تعطیل بود و از هفته بعد مدرسه های ما باز می شود که بر اساس شرایط سفارت است و آنجا تصمیم گیری می کنند.
کریمی ادامه داد: از آنجا که ما در طول سال تحصیلی با کمبود معلم مواجه بودیم و بخشی از کارها به صورت مجازی ارائه می شد، ما در تمام سرپرستی ها کار آموزش مجازی را شروع کرده بودیم و آموزش ها به دو صورت آنلاین و آفلاین در حال انجام است. از قبل هم زمینه کار آموزش مجازی را داشته ایم و شبکه ای ساخته ایم که تمام دروس به صورت آفلاین در آنجا قابل ارائه است.
کد خبر 4871985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha