۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۹:۲۶

برای لغو بازی‌های ملی؛

جزئیات جلسه AFC با عربستان و امارات/ امروز اعلام رسمی تصمیم فیفا

جزئیات جلسه AFC با عربستان و امارات/ امروز اعلام رسمی تصمیم فیفا

دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان با اشاره به جلسات برگزار شده کشورهای آسیایی با AFC گفت: تصمیم رسمی فیفا برای تعویق بازی‌های انتخابی جام جهانی امروز اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر ابراهیم القاسم با اشاره به جلسه روز گذشته عربستان و امارات با کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: آنچه که از سوی برخی هواداران به عنوان لغو لیگ قهرمانان آسیا مطرح می‌شود درست نیست. AFC با شرکت‌های زیادی قرارداد دارد و این رقابت‌ها محصولی است که باید تا قبل از سال ۲۰۲۰ تحویل داده شود زیرا شرکت‌های دیگری هستند که بعد از اتمام این فصل با آنها قرارداد بسته می‌شود.

وی ادامه داد: پیشنهادی که در جلسه مطرح شد برگزاری بازی‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ماه‌های می و ژوئن بود اما درخواست کردیم که این طرح دوباره بررسی شود چون در ماه ژوئن بسیاری از مسابقات داخلی کشورها به اتمام رسیده است و باشگاه‌ها نیاز به استراحت دارند.

دبیر فدراسیون فوتبال عربستان تاکید کرد: طرح ما این بود که مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ماه می به اتمام برسد و برگزاری مرحله حذفی به ماه آگوست منتقل شود. قرار است این طرح به سایر فدراسیون‌ها هم ارسال شود.

القاسم همچنین از تشکیل یک گروه در «واتس اپ» با سران باشگاه‌های سعودی خبر داد و گفت: ما یک کارگروه ایجاد کردیم تا باشگاه‌هایمان را از همه موارد جدید در این جلسه آگاه کنیم.

دبیر فدراسیون فوتبال عربستان همچنین درباره بازی‌های ملی یادآور شد: فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز دوشنبه تصمیم نهایی خود را مبنی بر تعویق هفته سوم و چهارم این رقابت‌ها (بازی در فروردین ۹۹) اعلام می‌کند.

کد خبر 4873350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha