۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۱۲

خانلرخانی تشریح کرد:

چگونگی پیگیری تمرینات تیم ملی پاراتکواندو در شرایط کرونا

چگونگی پیگیری تمرینات تیم ملی پاراتکواندو در شرایط کرونا

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو با اشاره به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد که تمرینات این تیم تعطیل نشده اما به صورت عمومی و تنها برای کار روی نقاط ضعف پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیام خانلرخانی در مورد برنامه و اهداف تیم ملی پاراتکواندو توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: اردوی آمادگی تیم ملی با حضور مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی دو ملی پوش پارالمپیکی کشورمان در فدراسیون تکواندو در حال پیگیری است و هوگوپوشان تا پایان سال در اردو به تمرین می‌پردازند.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو ادامه داد: باتوجه به شیوع بیماری کرونا و اینکه وضعیت برگزاری رقابت‌ها مشخص نیست، در این اردو تمرینات را به صورت عمومی و روی نقاط ضعف ملی‌پوشان پیگیری می‌کنیم و نیازی نیست به صورت پرفشار تمرینات انجام شود چرا که هدف‌مان تنها حفظ آمادگی هوگوپوشان است.

خانلرخانی تصریح کرد: خوشبختانه وضعیت هر دو ملی پوش ایده‌آل است و مشکل آسیب دیدگی و مصدومیت ندارند. زمانی که وضعیت رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شد تمرینات پرفشار را آغاز خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی پاراتکواندو در پایان گفت: منتظر اعلام زمان برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا هستیم. در صورتی که بتوانیم پس از این مسابقات، در تورنمنت دیگری نیز حاضر می شویم تا آمادگی ملی پوشان برای پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو حفظ شود.

کد خبر 4874283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha