۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۱۰

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد:

کاهش ۱۶ درصدی تعداد سفرها از زنجان

کاهش ۱۶ درصدی تعداد سفرها از زنجان

زنجان- معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ، از کاهش ۱۶ درصدی تعداد سفرها از زنجان خبر داد.

علی مدقالچی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تعداد سفرهایی که از استان زنجان به شهرهای مختلف طی ۱۱ ماهه امسال صورت گرفته است، گفت: از این نظرتعداد سفرهای صورت گرفته در مدت یازده ماهه امسال ۱۹۱ هزار و ۸۴ سفر بوده است.

وی با یادآوری اینکه با این تعداد سفر انجام شده در استان، شاهد جابه‌جایی یک میلیون و ۲۲۵ هزار و ۷۰۶ مسافر بودیم، افزود: مقایسه آمار دهه اول بهمن و اسفند امسال حاکی از آن است که تعداد سفرهای انجام شده از استان روند کاهشی داشته است.

مدقالچی با اشاره به اینکه در دهه اول بهمن‌ماه امسال تقریباً بیش از ۵۲ هزار مسافر در قالب بیش از ۸۱۰۰ فقره سفر جابه‌جا شده‌اند، تصریح کرد: این در حالی است که این آمار در دهه اول اسفندماه امسال به بیش از ۴۴ هزار مسافر در قالب بیش از ۶۸۰۰ سفر رسیده است.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با یادآوری اینکه شیوع ویروس کرونا در روزهای پایانی سال و نیز اقدامات صورت گرفته در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری باعث شده است تا انجام سفرها از استان روند کاهشی داشته باشد، ادامه داد: این روند به گونه‌ای بوده که در زمینه تعداد سفرها با ۱۶ درصد و در خصوص تعداد مسافر نیز با ۱۴ درصد کاهش مواجه هستیم.

مدقالچی با اشاره به اینکه استان زنجان دارای ۴۰ شرکت مسافربری با ۱۵۷ دستگاه اتوبوس و نیز ۴۶۹ دستگاه سواری بوده و ۲۳۰۵ راننده نیز کار جابه‌جایی مسافران برون‌شهری را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با رفع مشکلات فعلی، دوباره شاهد انجام سفر از استان زنجان باشیم.

کد خبر 4874410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha