۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۰۳

فرماندار تایباد خبر داد:

وضعیت سفید تایباد/ ضدعفونی مرز و معابر شهری و روستایی ادامه دارد

وضعیت سفید تایباد/ ضدعفونی مرز و معابر شهری و روستایی ادامه دارد

تایباد ـ فرماندار تایباد با بیان اینکه تایباد تا این لحظه هیچ مورد مثبتی از بیماری کرونا نداشته است، گفت: در راستای عملیات پیشگیری ضدعفونی، ضدعفونی مرز و معابر شهری و روستایی ادامه دارد.

محسن سیاح در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: در ادامه برنامه‌های کنترلی و پیشگیری مصوب ستاد شهرستان تایباد، امروز با همکاری ارتش مستقر در شهرستان، مرز دوغارون ضدعفونی شد. مواد ضدعفونی در شهرستان تهیه و عملیات توسط تلاشگران تیپ ۳۸ زرهی ارتش تربت جام در حال انجام است. همچنین بسیجیان و جهادگران سلامت شهرستان نیز تا کنون در چند مرحله اقدام به ضدعفونی کلیه عابربانک های سطح شهر تایباد کردند و از روز گذشته نیز عملیات ضدعفونی اماکن مذهبی را در دستور کار دارند، همچنین این عملیات در معابر روستایی شهرستان نیز شروع شده و ادامه دارد.

فرماندار تایباد با بیان اینکه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس به طور مرتب در حال رصد و پیگیری وضعیت بهداشتی شهرستان است، گفت: بر اساس آخرین ستاد شهرستان در راستای عملیات کنترل و مراقبت، برای کنترل تردد بین شهری تجهیزات لازم خریداری شده است و ان شاءلله به محض رسیدن در دو نقطه محسن آباد و پاسگاه مرزی ۱۷ شهریور عملیات کنترل مسافران انجام می‌پذیرد.

وی افزود: خوشبختانه تا این لحظه (ظهر ۲۱ اسفند) هیچ مورد مثبتی از بیماری کرونا در شهرستان تایباد نداشتیم، بنابراین شهرستان تا این لحظه پاک بوده و با لطف خدای متعال و همکاری مردم عزیز شهرستان همچنان تا پایان این بحران پاک بماند.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس شهرستان تایباد ادامه داد: مراجعاتی در روزهای گذشته به بیمارستان تایباد بوده که خوشبختانه پس از رسبدن نتایج منفی آزمایشات از بیمارستان مرخص شدند، این روال مراجعات به دلایلی مانند استرس قطعاً ادامه خواهد داشت و ما امیدواریم همه با پاسخ منفی آزمایشگاه مواجه و مرخص شوند.

وی بیان کرد: از همشهریان عزیز تقاضا می‌کنم این بیماری را مهم بشمارند و حتماً از ترددهای غیر ضروری داخل و خارج شهری خودداری نمایند، حتی الامکان مایحتاج یک هفته خانگی خود را تهیه کنند و به توصیه‌های وزارت بهداشت در رسانه ملی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان در فضای مجازی که با همکاری خبرنگاران محترم شهرستان اطلاع رسانی می‌شود، حتماً عمل نمایند تا این بحران را بدون هیچ مورد ابتلایی پشت سر بگذاریم.

کد خبر 4875659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha