۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۵۵

۴۷هزار لیتر الکل از یک کارگاه تولیدی غیرمجاز در فراهان کشف شد

۴۷هزار لیتر الکل از یک کارگاه تولیدی غیرمجاز در فراهان کشف شد

اراک- فرمانده انتظامی استان مرکزی از شناسایی یک کارگاه غیرمجاز تولید الکل در شهرستان فراهان و توقیف ۴۷ هزار لیتر الکل از آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن مفخمی در این باره گفت: با تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در برخورد با محتکران و مخلان نظام تولید و عرضه اقلام پزشکی، مأموران انتظامی شهرستان فراهان در تحقیقاتی از فعالیت افرادی در خصوص تولید و عرضه الکل در یک کارگاه غیرمجاز در حومه شهر فرمهین مطلع شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات پلیس و در مراقبت‌های نامحسوس انجام شده، این کارگاه شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطر نشان کرد: در بازرسی انجام شده از این کارگاه تولیدی مقدار ۴۷ هزار لیتر الکل که بخشی از آن به صورت بسته بندی و آماده عرضه تهیه و مقادیری از آن نیز در یک خودروی تانکردار بارگیری شده بود، کشف شد.

وی اضافه کرد: مراحل قانونی لازم برای دعوت از کارشناسان مربوطه برای بررسی الکل‌های کشف شده در حال انجام است و ۲ فرد دستگیر شده در این عملیات نیز با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 4875909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha