۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۳۳

معاون آموزش متوسطه استان زنجان خبرداد:

ارائه آموزش مجازی دروس متوسطه درپورتال آموزش وپرورش زنجان

ارائه آموزش مجازی دروس متوسطه درپورتال  آموزش وپرورش زنجان

زنجان-معاون آموزش متوسطه استان زنجان گفت: به همت ادارات تکنولوژی و گروه‌های آموزشی و آموزش متوسطه نظری استان صفحه ویژه آموزش مجازی دروس متوسطه نظری در سایت معاونت آموزش متوسطه ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، داود بهرامی با بیان اینکه به همت ادارات تکنولوژی و گروه‌های آموزشی و آموزش متوسطه نظری استان صفحه ویژه آموزش مجازی دروس متوسطه نظری در سایت معاونت آموزش متوسطه ایجاد شد، گفت: هدف از این امر استفاده از ظرفیت و توانایی‌های دبیران و سرگروه‌های آموزشی استان است.

معاون آموزش متوسطه استان زنجان افزود: در شرایط کنونی برای هم‌افزایی بیشتر و جبران عقب افتادگی محتوی دروس، نیاز به ایجاد حلقه ارتباطی بین دبیران و دانش‌آموزان می‌تواند تا حدودی از مشکلات و چالش‌های به وجود آمده بکاهد.

بهرامی بیان داشت: آموزش‌های مجازی با اولویت دروس پایه دوازدهم آغاز شده و در روزهای آتی دروس پایه‌های دهم و یازدهم نیز بارگذاری خواهد شد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان و اولیای می‌توانند با مراجعه به پورتال رسمی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان به آدرس https://zanjan.medu.ir و مراجعه به صفحه ویژه آموزش مجازی دروس متوسطه نظری، فیلم تدریس دبیران محترم استان زنجان را مشاهده کنند.

کد خبر 4875947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha