۲۳ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۵۳

امام جمعه بوشهر:

مبارزه با بیماری کرونا نیازمند یک عزم ملی است

مبارزه با بیماری کرونا نیازمند یک عزم ملی است

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مبارزه با بیماری کرونا نیازمند عزم و اراده ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله صفایی بوشهری صبح جمعه در بازدید از یک کارگاه تولید ماسک در حومه بوشهر ضمن تاکید بر لزوم توجه به توصیه‌های ستاد مبارزه با کرونا اظهار داشت: مواظب باشیم بهداشت خود را مراقبت کنیم و هم خدمت کنیم.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود همه کارگاه‌ها و مراکز اینچنینی سامان پیدا کرده و زیر نظر ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر فعالیت کنند و محصولات آنها نیز با رعایت تمام نکات بهداشتی تولید شود.

وی با تاکید بر اینکه باید امیدوار باشیم، تصریح کرد: به زودی این بیماری رفع خواهد شد و ایران اسلامی و مردم ایران باز مقاومت خواهند کرد و یک حماسه‌ای در عرصه بهداشت و درمان خلق می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: مسئولان، مردم خیر، مراکز مردم نهاد و همه باید یک تلاش همه جانبه فراگیر برای پیشگیری از این بیماری داشته باشند.

وی بیان کرد: الحمدالله در ایران یک فرهنگ غنی مردمی وجود دارد که در بحران‌ها خود مردم بسیجی وار حماسه می‌آفرینند.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: امروز در بازدید از مراکز تولید ماسک و ابزار بهداشتی می‌بینیم که خود مردم تلاش می‌کنند. در دوران دفاع مقدس هم در صحنه بودند و این چنین تلاش می‌کردند.

وی تصریح کرد: از همه کسانی که در رابطه با پیشگیری و درمان بیماری کرونا تلاش می‌کنند از جمله کادر پزشکی و پرستاری و همه عزیزانی که در رابطه با این امر تدبیر و برنامه ریزی ویژه می‌کنند، تشکر می‌کنم.

در این کارگاه که جهادگران بسیجی به صورت خودجوش و مردمی به صورت دو شیفت مشغول به تولید ماسک‌های بهداشتی هستند روزانه دو هزار و ۵۰۰ عدد ماسک تولید و در اختیار ستاد مبارزه با کرونا استان بوشهر قرار می‌گیرد و در آینده نزدیک نیز با اضافه شدن شیفت سوم ضمن تولید ماسک‌های بیشتر خط تولید دستکش نیز راه اندازی خواهد شد.

کد خبر 4876982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha