۲۴ اسفند ۱۳۹۸، ۱۸:۴۵

رئیس پلیس فتا گلستان خبرداد

دستگیری کلاهبردار حرفه ای فروشگاه اینترنتی در گلستان

دستگیری کلاهبردار حرفه ای فروشگاه اینترنتی در گلستان

گرگان- رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای سایت دیوار در استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ ابراهیم پرسا اظهارکرد: در پی دریافت چند مرجوعه قضایی مبنی بر این که از آنها در سایت دیوار کلاهبرداری شده، مأموران پلیس بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: پس از اخذ اظهارات شکات و تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان این پلیس مشخص شد متهم با مراجعه به سایت دیوار و یافتن آگهی های فروش تلفن همراه، و پس از توافق اقدام به خرید و سفارش کالا می کرد و پس از مراجعه حضوری و نشان دادن رسید سوری و گزارش انتقال وجه جعلی، گوشی را از فروشندگان تحویل و متواری شده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستاتن گفت: ماموران با تشکیل تیم عملیاتی و فعالیت های اطلاعاتی پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

پرسا با بیان اینکه متهم با همین شیوه از ۱۰ نفر از شهروندان کلاهبرداری نموده بود، افزود: ارزش تلفن های همراه سرقتی ۶۰۰ میلیون ریال، برآورد شده است.

وی گفت: شهروندان ضمن فعال کردن سامانه پیامکی حساب بانکی خود، به هنگام فروش کالا حتما از انتقال وجه به حسابشان اطمینان حاصل کنند و به رویت رسید چاپی اکتفا نکنند زیرا امکان طراحی و ارائه رسید جعلی توسط سوجویان وجود دارد.

کد خبر 4877853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha