۲۶ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۰۴

در گفت‌وگو با مهر اعلام شد؛

کاشت ۳۰۰ هزار گل شب‌بو در کرج/ لغو مراسم نوروزگاه

کاشت ۳۰۰ هزار گل شب‌بو در کرج/ لغو مراسم نوروزگاه

کرج - رئیس سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به کاشت ۳۰۰ هزار گل شب بو در شهر، گفت: ۱۵ هزار جعبه گل بنفشه نیز در نقاط مختلف کاشته شده است.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به اقداماتی که در شهر کرج برای استقبال از بهار انجام شده اشاره کرد و گفت: امسال نیز مانند سال‌های گذشته گل کاری‌ها در سطح شهر انجام شده است.

وی با اشاره به کاشت ۳۰۰ هزار گل شب بو در سطح شهر، گفت: ۱۵ هزار جعبه گل بنفشه نیز در نقاط مختلف شهرمان کاشته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه ۳۶ عدد تخم مرغ رنگی توسط هنرمندان نقاش رنگ آمیزی شده و در سطح شهر نصب خواهد شد، افزود: نقاشی دیواری جداره شهری نیز در حال انجام است.

بضاعتی پور با اشاره به نصب شش اِلمان نوروزی در شهر، گفت: قرار است هشت سفره هفت سین نیز در نقاطی از کرج مانند میدان طالقانی، زیر پل میانجاده، میدان حافظ، میدان امام حسین (ع) ، فلکه اول رجایی شهر و یا میدان توحید جانمایی شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی سیستم‌های روشنایی پارک‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و آب‌نماهای پارک‌ها نیز بازسازی شده است، گفت: وسایل بازی کودکان در پارک‌ها تعمیر شده و مواردی که اسقاطی و فرسوده بود را جمع آوری کردیم، تمامی نیمکت‌ها و سطل زباله‌های سطح شهر نیز رنگ آمیزی شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با تاکید بر اینکه پارک مروارید در مجموعه کاخ مروارید مهرشهر نیز نوروز ۹۹ برای بازدید شهروندان آماده است، عنوان کرد: این پارک در واقع همان عرصه ۲۷ هکتار از فضای سبز مجموعه کاخ مروارید است که شهرداری کرج کار رسیدگی و احیای آن را بر عهده داشت.

بضاعتی پور با اشاره به اینکه امسال برنامه نوروزگاه در مجموعه کاخ مروارید برگزار نمی‌شود، گفت: به دلیل اقدامات پیشگیرانه در برابر شیوع کرونا و همچنین لغو هرگونه تجمعی مراسم نوروزگاه در مجموعه کاخ مروارید برگزار نخواهد شد.

وی همچنین به کاشت لاله در باغ گل‌های پارک شهید چمران اشاره کرد و گفت: جشنواره لاله‌ها در قالب برپایی جشن، نور افشانی و غیره برزار نخواهد شد اما شهروندان می‌توانند از لاله‌های کاشت شده در این مجموعه از اوسط نوروز بازدید داشته باشند.

کد خبر 4879973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha