۲ فروردین ۱۳۹۹، ۴:۲۸

معاون استاندار بوشهر:

همکاری خوبی برای مقابله با کرونا در استان بوشهر شاهد هستیم

همکاری خوبی برای مقابله با کرونا در استان بوشهر شاهد هستیم

بوشهر - معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: همکاری خوبی برای مقابله با کرونا در استان بوشهر شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد ستوده عصر جمعه در بازدید از ورودی شهرستان دیلم با قدردانی از فرماندهی نیروی انتظامی و فرماندهی سپاه و بسیجیان و نیروهای هلال احمر اظهار داشت: مردم دیلم در کنار جهادگران عرصه سلامت در این روزها نقش مهمی برای پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان دارند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که صورت گرفته شاهد همکاری‌های همه جانبه در سطح شهرستان که بین شهرداری و نیروهای انتظامی و بسیجی و نیروهای هلال احمر هستیم.

ستوده افزود: با هشدارهایی که از طریق فضای مجازی صورت گرفته در شهرستان دیلم هر ساله که شاهد بیشترین بار ترافیک مسافران نوروزی بوده و گردشگران زیادی را به خود جذب کرده بود شاهد عدم حضور مهمانان نوروزی و عدم استقبال هستیم.

احمد دشتی سرپرست فرمانداری دیلم در این بازدید ضمن خیرمقدم به معاون عمرانی استاندار سال نو را به همه مردم شریف شهرستان دیلم و همه جهادگران و تلاشگران عرصه سلامت و عوامل مجموعه ستاد پیشگیری از شیوع کرونا در شهرستان دیلم تبریک گفت و افزود: خوشبختانه مردم شریف شهرستان دیلم در کنار استاد پیشگیری همکاری‌های بسیار خوبی انجام دادند که قطعاً اجر و پاداش این عزیزان جهت یاری به همنوعان خود در نزد خداوند متعال محفوظ است.

در این بازدید معاون عمرانی و برنامه‌ریزی استاندار به همراه ستاد پیشگیری از کرونا از بخش‌های مختلف بیمارستان دیلم بازدید بعمل آوردند و از پرستاران بخش پیشگیری از ویروس کرونا این بیمارستان تجلیل کردند.

کد خبر 4883353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha