۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۰:۲۶

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان:

مسابقه استندآپ کمدی با محوریت «در خانه بمانیم»برگزار می شود

مسابقه استندآپ کمدی با محوریت «در خانه بمانیم»برگزار می شود

سنندج - معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان گفت: مسابقه استندآپ کمدی به منظور کمک به پویش «در خانه بمانیم» در سطح استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان کردستان، مجید آوج اظهار داشت: مسابقه استندآپ کمدی با هدف کمک به پویش‌های «در خانه بمانیم» و «کرونا را شکست می‌دهیم»، ایجاد فضای شور و نشاط در خانواده و استعدادیابی جوانان و نوجوانان استان کردستان برگزار می‌شود.

وی افزود: موضوع این مسابقه آزاد بوده و علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۵ فرودین ماه ۱۳۹۹ به ادمین کانال تلگرامی جهاد دانشگاهی fjdkurd@ ارسال کنند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه در آثار اجرا شده باید با در نظر گرفتن معیارهای علمی و هنری، به ظرفیت فرهنگ عمومی توجه داشته و جنبه آموزشی در این زمینه در نظر گرفته شود، ادامه داد: حجم آثار باید ۵۰ ثانیه تا سه دقیقه باشد تا قابلیت انتشار در فضای مجازی را داشته باشند.

آوج یادآور شد: در آثار ارسالی از نمادها و نشانه‌هایی استفاده شود که انرژی و شادی در کنار منطق و آگاهی را القا کند و ترغیب مردم به در خانه ماندن، نرفتن به سفر در نوروز ۹۹، تقدیر از زحمات تمامی عوامل مقابله با کرونا، رعایت بهداشت فردی و آگاهی‌بخشی جمعی داشته باشد.

وی بیان کرد: دبیرخانه مسابقه می‌تواند بعد از دریافت و تائید آثار ارسالی به نام هنرمند و جهاددانشگاهی استان کردستان برای ارتباط بهتر و مؤثر مخاطبان، در شبکه‌های اجتماعی و سایر رسانه‌ها استفاده کند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کردستان گفت: پس از ارزیابی آثار دریافتی توسط هیئت داوران، به برگزیدگان هدایای نقدی و لوح تقدیر جشنواره اهدا می‌شود.

آوج اظهار داشت: در زیر اثر یا هر جایی که هنرمند تشخیص دهد، نام هنرمند، عنوان مسابقه استندآپ کمدی جهاد دانشگاهی کردستان و هشتگ «در خانه بمانیم»، آورده شود.

وی با اعلام اینکه این مسابقه فرهنگی و هنری به صورت مجازی برگزار خواهد شد، افزود: شرکت در جشنواره برای آقایان و بانوان آزاد بوده و محدودیت سنی و تعدد ارسال آثار وجود ندارد.

گفتنی است این مسابقه به همت جهاد دانشگاهی کردستان و با همکاری صدا و سیمای مرکز کردستان، حوزه هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، خانه مطبوعات استان کردستان و انجمن هنرهای نمایشی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4883887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha