۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۴۸

فرمانده انتظامی دماوند خبر داد؛

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت در منطقه جابان

دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت در منطقه جابان

دماوند- فرمانده انتظامی دماوند از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت در منطقه جابان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فاضلی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۱۵ فقره سرقت در منطقه جابان خبر داد و اظهار داشت: در پی وقوع و افزایش سرقت اماکن خصوصی در روستای سربندان از توابع حوزه فرماندهی پاسگاه جابان، موضوع به طور ویژه در دستور کار فرمانده و مأموران پاسگاه جابان این فرماندهی قرار گرفت.

فاضلی افزود: عوامل انتظامی پاسگاه جابان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی‌های همه جانبه و اقدامات شبانه‌روزی در حوزه موفق به شناسایی رد پای سارقان و مخفیگاه آنان شدند.

وی بیان داشت: پس از شناسایی سارقان و مخفیگاه آنان اقدامات قانونی جهت دستگیری متهمان آغاز و در یک عملیات غافل گیرانه دو نفر متهم دستگیر و از آنان مقدار قابل توجهی سیم و کابل و دیگر آلات سرقت کشف که بلافاصله به پاسگاه جابان انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی دماوند گفت: پس از دلالت متهمان به یگان با استفاده از شیوه و شگردهای فنی و پلیسی لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت از ویلاهای روستای سربندان حوزه جابان اعتراف کردند.
فاضلی عنوان داشت: از شهروندان تقاضا می‌شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، جهت گزینش افراد به عنوان نگهبان و سرایدار اطلاع‌رسانی و هماهنگی لازم را با عوامل انتظامی محل سکونت خود به‌عمل آورند.
 

کد خبر 4883989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha