۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۳۲

دادستان فردیس مطرح کرد؛

انتقاد به حضور دست‌فروشان در شهر/ فریاد کادر درمان را بشنوید

انتقاد به حضور دست‌فروشان در شهر/ فریاد کادر درمان را بشنوید

فردیس - دادستان عمومی و انقلاب فردیس با انتقاد شدید از حضور دست‌فروشان در سطح شهر، گفت: برخی فریاد کادر درمان را نمی‌شنوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن جهانشهالو در صفحه اینستاگرام خود با ابراز ناراحتی از حضور دست‌فروشان در سطح خیابان‌های شهر فردیس آن هم در این روزها که شیوع ویروس کرونا گربانگیر تمامی استان‌های کشور شده است، اظهار کرد: امروز کلیپی را از وضعیت خیابان‌ها دیدم که مغازه‌ها به التماس ما و اتاق اصناف تقریباً تعطیل بودند.

وی در ادامه با بیان اینکه به یمن مشغول بودن مأموران نظامی به ضدعفونی معابر، بساط دست‌فروشان دایر است، گفت: در این میان حضور مردمی را در شهر می‌بینیم که نه مرگ خودشان برایشان اهمیت دارد نه دیگران و در خیابان‌ها ویلان و سرگردان دنبال جذب و پخش ویروس کرونا هستند.

دستور دستگیری دست‌فروشان

دادستان عمومی و انقلاب فردیس افزود: مانده ام که این جمعیت را چه بنامم؟ واژه‌های متعددی به ذهنم رسید تا به این واژه رسیدم، «کرونادان» که از ترکیب دو واژه کرونا و نادان یا کر ساخته شده است؛ چون این جماعت نادان یا کر هستند و داد و فریاد کادر پزشکی را نمی‌شنوند یا نادان هستند و متوجه نیستند، با این جماعت فقط باید با زبان زور حرف زد.

جهانشاهلو در ادامه با اشاره به اینکه من امروز دستور جلب و دستگیری این افراد را خواهم داد، گفت: و بازهم آقایان اجرایی مخالفت خواهند کرد که این کار را امنیتی نکنیم، حتماً باید سه یا چهار روزی بگذرد و رئیس ستاد ملی کرونا به تصمیمی که من امروز به آن رسیده ام، برسد و بخشنامه کنند.

کُمِیتمان لنگ است، چه مردم عادی چه منِ مسئول

وی با بیان اینکه دیگر کار از ضدعفونی معابر توسط نیروهای نظامی گذشته است و باید کار به شهرداری‌ها سپرد، گفت: در این برهه باید به وظیفه قانونی خود پرداخت و به زور متوسل شد و این جماعت ناقل را از خیابان‌ها جمع کرد.

دادستان عمومی و انقلاب فردیس عنوان کرد: این را به خاطر بسپارید که این مهم تصمیم چند روز دیگر کشوری خواهد شد اما افسوس بازهم دیگر خواهد شد و ساده بگویم که «کُمِیتمان لنگ است، چه مردم عادی و چه منِ مسئول.»

کد خبر 4884143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha