۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۹:۵۹

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس خبر داد؛

تمدید تخفیف فروش عرصه مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه

تمدید تخفیف فروش عرصه مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه

پردیس- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: تخفیف فروش عرصه مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه تمدید شده است.

سید مهدی هدایت در گفتگو با خبرنگار مهر، از تمدید مهلت جشنواره ویژه فروش عرصه مسکن مهر پردیس خبر داد و اظهار داشت: مالکان می‌توانند با توجه به شرایطی که با موضوع کرونا پیش آمده است، بدون عجله فروش عرصه‌های خود را تا پایان خرداد ماه انجام دهند.

هدایت افزود: دو مدل شرایط فروش عرصه داشتیم که مدل اول نقدی و با تخفیف ۳۰ درصد و به صورت نقدی انجام می‌شد و مدل دوم نیز شرایط تقسیطی بود که ۲۰ درصد پرداخت می‌شد و مابقی پنج ساله تقسیط می‌شد و از فرصت تخفیف ۳۰ درصد بهره مند نمی‌شدند.

مدیر عامل شرکت عمران پردیس بیان داشت: با موافقت معاون وزیر این تخفیف تا خرداد امسال تمدید شده است و مالکان می‌توانند با تخفیف ۳۰ درصد نقدی خریدهایشان را انجام دهند تا صاحب ۱۰۰ درصد عرصه نیز شوند.

وی عنوان داشت: بحث تشکیل پرونده فروش اقساط اینترنتی شد که مورد استقبال قرار گرفت و در هفته اخیر ۲۰۰ پرونده به صورت اینترنتی تشکیل شده است و در تلاش هستیم کل فرایند کارگزاری به صورت اینترنتی شود که نیاز به حضور مالکان به حداقل برسد.

هدایت عنوان داشت: برای سال جدید هم ۱۵ هزار واحد زیرساخت‌های آن انجام شده و برنامه ریزی دقیقی صورت گرفته تا انشاالله بتوانیم تا اواخر خرداد ماه حدود ۱۵ هزار واحد دیگر نیز به افتتاح‌ها اضافه کنیم که پنج هزار و ۱۰۰ واحد در فاز هشت و تعداد شش هزار واحد نیز در فاز ۱۱ و مابقی هم در فازهای ۵ و ۹ می‌باشند.

کد خبر 4884320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha