۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۲۵

فرماندار اسکو خبر داد

دورکاری کارمندان ادارات در شهرستان اسکو

دورکاری کارمندان ادارات در شهرستان اسکو

اسکو- فرماندار شهرستان اسکو گفت: ادارات شهرستان اسکو به غیر از دستگاه‌های خدمات رسان اضطراری تا دو سوم از نیروی انسانی خود را تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری یا شیفت کاری به خدمت خواهند گرفت.

بابک رضی منش در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور کاهش تردد در سطح جامعه و در راستای مصوبات ستاد مبارزه با شیوع بیماری کرونا و قطع زنجیره انتقال بیماری، ادارات شهرستان به غیر از دستگاه‌های خدمات اضطراری تا دو سوم از نیروی انسانی خود را تا اطلاع ثانوی به صورت دورکاری یا شیفت کاری به خدمت خواهند گرفت.

وی افزود: مدیران دستگاه‌ها علاوه بر رعایت مصوبه ستاد، اقدامات لازم را جهت ضد عفونی و گندزدایی ادارات به صورت مستمر در دستور کار خود قرار دهند.

فرماندار شهرستان اسکو در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا، کلیه مراکز تجاری، بازارهای سنتی و هفتگی، پاساژها به غیر از تأمین کنندگان مایحتاج عمومی در سراسر شهرهای اسکو، سهند و ایلخچی تا ۱۵ فروردین تعطیل خواهند بود در این راستان نیز با خاطیان برخورد قانونی لازم انجام خواهد شد.

رضی منش ادامه داد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، داروخانه‌ها، نانوایی‌ها، پمپ بنزین‌ها و CNG ها و سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت ها که مایحتاج عمومی مردم را تأمین می‌کنند طبق روال به فعالیت خود ادامه خواهند داد تا مردم با آرامش اقلام مورد نیاز خود را تهیه کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: اکیپ مشترک بازرسی از اصناف و کسبه شهرستان اسکو به صورت مستمر بر روند اجرای مصوبات نظارت خواهند کرد و با هنجارشکنان برخورد لازم صورت خواهد گرفت زیرا سلامت مردم در اولویت قرار دارد.

فرماندار شهرستان اسکو ابراز کرد: رسانه‌ها در جلب مشارکت و همراهی مردم در مقابله با بیماری کرونا نقش ویژه‌ای دارند و لازم است از نقش بی بدیل رسانه‌های محلی، شبکه‌های اجتماعی بیش از این در مدیریت روند بیماری و پیشگیری و آگاهی بخشی استفاده شود.

رضی منش افزود: مردم شهرستان اسکو قرنطینه خانگی را جدی بگیرند و با عدم حضور در اماکن شلوغ و پر تردد و رعایت در خانه ماندن به قطع زنجیره شیوع کرونا کمک کنند.

رضی منش به دید و بازدیدهای نوروزی مسئولان شهرستان نیز اشاره کرد و گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و لزوم رعایت موارد بهداشتی جهت قطع زنجیره انتقال بیماری و حفظ سلامت مردم در سطح شهرستان اسکو، دید و بازدید نوروزی فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی امسال برگزار نخواهد شد و تبریک عید نوروز صرفاً به صورت تلفنی خواهد بود و مراجعه حضوری به ادارات از سوی عموم و مدیران جهت تبریک سال نو ممنوع است.

کد خبر 4885384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha