۷ فروردین ۱۳۹۹، ۱۵:۵۶

رئیس پلیس امنیت اقتصادی اصفهان خبر داد

کشف انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان/۲ نفر دستگیر شدند

کشف انبار میلیاردی کالای قاچاق در اصفهان/۲ نفر دستگیر شدند

اصفهان -رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی اصفهان از کشف یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کالای خارجی قاچاق طی بازرسی از یک انبار دپوی کالا در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس اصفهان، سرهنگ کامران ریاحی با اعلام این مطلب اظهار داشت: در راستای تدابیر قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز و ایجاد بستر لازم برای تحقق بخشیدن به شعار «جهش تولید» که از سوی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) برای سال جدید نام گذاری شده است شناسایی دپوی کالاهای قاچاق در انبارهای سطح استان اصفهان در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در همین ارتباط کارآگاهان این پلیس با اشرافیت اطلاعاتی خود موفق شدند یک دستگاه موتور برق و ژنراتور و ۴۴ کارتن ۱۰ کیلویی مغز گردو خارجی که فاقد هرگونه اسناد و مدارک مثبت گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را در بازرسی از یک انبار دپوی کالا کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را براساس اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این ارتباط دو نفر دستگیر و همراه با پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 4886636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha