۱۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۱۲

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شمیرانات:

اراضی ملی شمیرانات زیر ذره بین نیروهای حفاظتی است

اراضی ملی شمیرانات زیر ذره بین نیروهای حفاظتی است

شمیرانات- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شمیرانات با اشاره به اقدامات پیشگیرانه حفاظتی از عرصه‌های ملی گفت: اراضی ملی شمیرانات زیر ذره بین نیروهای حفاظتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن شکری بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با تعطیلات نوروز و جلوگیری از هر گونه سو استفاده‌های احتمالی توسط افراد سودجو، اقدامات پیشگیرانه حفاظتی از عرصه‌های ملی در دستورکار جدی این اداره قرار گرفته است.

شکری افزود: با توجه به شرایط خاص و ویژه شهرستان شمیرانات، ضرورت ایجاب می‌کرد که در خصوص حفاظت هر چه بهتر و بیشتر از این عرصه‌ها تمهیدات لازم در نظر گرفته شود که بر همین اساس با آماده باش کامل نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان، اکیپ‌های گشت و مراقبت فعالیت شبانه روزی خودرا آغاز کردند.

وی از ممنوعیت ورود افراد به بوستان جنگلی لتیان نیز خبر داد و افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامت شهروندان، ورود افراد به این بوستان جنگلی تا اطلاع ثانوی ممنوع می‌باشد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شمیرانات بیان داشت: عموم مردم می‌توانند هر گونه تخلف و تصرف به اراضی ملی را از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

کد خبر 4888558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha