۱۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۴۹

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان مرکزی خبر داد؛

پلمب۲۴۵واحدصنفی درمرکزی به علت عدم رعایت مصوبات شورای پدافندزیستی

پلمب۲۴۵واحدصنفی درمرکزی به علت عدم رعایت مصوبات شورای پدافندزیستی

اراک- رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از تداوم طرح نظارت بر اصناف و اتحادیه‌ها با هدف پیشگیری از شیوع کرونا و پلمب ۲۴۵ واحد صنفی متخلف در این راستا خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جعفر پرویزی اظهار داشت: در راستای ممنوعیت فعالیت اصناف غیرضروری با توجه به شیوع بیماری کرونا، پلیس در جهت اجرایی شدن مصوبات قرارگاه پدافند زیستی استان با محوریت سلامت جامعه و اقدامات پیشگیرانه نسبت به ساماندهی صنوف در جهت ارائه خدمات ضروری به شهروندان اقدام کرده است.

وی افزود: این طرح در قالب محدود نمودن فعالیت اصناف غیرضروری من جمله مجتمع‌های تجاری، مراکز خرید، تجمع‌ها و برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی و مذهبی، بازارهای روز موقت، آموزشگاه‌ها و سایر صنوف غیرضروری با همکاری اتاق اصناف مرکز استان و سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدامات مؤثری را انجام داده است.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با اشاره به فعالیت برخی از اصناف در اجرای این طرح افزود: فروشگاه‌های زنجیره‌ای سوپرمارکت‌ها، میوه و تره بار محصولات پروتئینی (قصابی، مرغ و ماهی) میادین میوه و تره بار لبنیات فروشی‌ها نانوایی‌ها مراکز تهیه غذاهای بیرون بر جایگاه‌های سوخت تعمیر و تأسیسات فنی خودرو و منازل مراکز بهداشتی و درمانی خصوصی و دولتی مراکز و فروشگاه‌های دامپزشکی پخش دارو و موادغذایی مراکز تأمین آمبولانس آرایشگاه‌های مردانه و فروشگاه‌های لوازم یدکی خودرو جز اصنافی می‌باشند که محدودیتی برای فعالیت آنها وجود ندارد.

وی گفت: پایانه‌های بین شهری و ایستگاه‌های راه آهن و فرودگاه‌ها، دفاتر پیشخوان، دفاتر پلیس +۱۰، دفتر الکترونیک قوه قضائیه، دفاتر ثبت اسناد رسمی، دفتر الکترونیک شهری، صرافی‌ها، بانک‌ها و هتل‌ها به صورت محدود به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

سرهنگ پرویزی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون از ۳ هزار و ۳۱۱ واحد صنفی بازدید به عمل آمده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این بازدیدها به یک هزار و ۶۵۰ واحد تذکر داده شده، ۲۴۵ واحد صنفی که بر خلاف مصوبات فعالیت قرارگاه زیستی فعالیت داشتند، پلمب و برای ۴۸۰ واحد صنفی نیز اخطار پلمب صادر شد.

کد خبر 4889866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha