۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۶، ۱۶:۰۶

طرح ایجاد ردیف مستقل برای موسسات آموزشی پژوهشی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصویب شد

طرح ایجاد ردیف مستقل برای موسسات آموزشی پژوهشی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصویب شد

کلیات طرح ایجاد ردیف مستقل برای موسسات آموزشی و پژوهشی مصوب شورای گسترش آموزش عالی در بودجه 86 ، در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تصویب شد .

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر ، عوض حیدرپور مخبر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در تشریح مصوبات جلسه بعدازظهر امروز این کمیسیون به خبرنگاران گفت : آینده و توسعه کشور در گرو توجه به مراکز آموزشی و پژوهشی مصوب شورای گسترش آموزش عالی و اختصاص ردیف بودجه به این مراکز برای انجام فعالیتهای تخصصی و فوق تخصصی است .

وی افزود : در جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان به دولت اجازه داده شد ردیف مستقلی در بودجه های سالانه برای موسسات آموزشی و پژوهشی مصوب شورای گسترش آموزش عالی اختصاص دهد .

نماینده شهررضا خاطر نشان کرد : این مصوبه سبب از بین رفتن اعمال سلیقه های وزارتخانه های علوم ، تحقیقات و آموزش پزشکی و بهداشت و درمان و دانشگاه های تابعه در تقسیم اعتبارات می شود و از این پس اعتبارات در لوایح بودجه سالانه به طور تفکیکی و بر حسب عملکرد موسسات ، تخصیص می یابد .

حیدرپور خاطر نشان کرد : طرح ایجاد ردیف مستقل برای موسسات آموزشی پزشکی مصوب شورای گسترش آموزش عالی درلایحه بودجه ، با یک فوریت در کمیسیون بهداشت و درمان تصویب شد و جزئیات آن پس از تصویب کلیات در صحن علنی نهاد قانونگذاری ، بررسی خواهد شد .

کد خبر 489372

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha