۱۸ فروردین ۱۳۹۹، ۱۹:۲۸

توسط بانوان خیر لرستانی انجام شد؛

تهیه و توزیع بسته‌های غذایی در میان زنان سرپرست خانوار

تهیه و توزیع بسته‌های غذایی در میان زنان سرپرست خانوار

خرم‌آباد- بانوان خیر موسسه مکتب الزهرا(س) لرستان ضمن تهیه مواد غذایی و بهداشتی، این بسته‌ها را در میان زنان سرپرست خانوار تحت پوشش خود توزیع کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بانوان لرستانی باز هم در خط مقدم مبارزه با کرونا که دامنگیر کشورهای جهان شده حاضر شده اند و با تهیه بسته‌های حمایتی شامل برنج، مرغ، قند، روغن، چای و بسته‌های بهداشتی و… برای کمک به بانوان تحت پوشش مرکز خیریه اشتغالزایی زنان سرپرست خانوار الزهرا (س) به کمک و یاری شتافته اند.

این بسته‌های غذایی و بهداشتی نیز با مدیریت بانوان مؤسسه خیریه مکتب الزهرا (س) خضراء و با پیگیری‌های بانوان پیشکسوت و توانمند لر، مهوش انوری و مهوش قاضی زاده توزیع و پخش شد.

حال آنکه کمبود وسایل بهداشتی و پیشگیری از ابتلای به کرونا در مناطق کمتر برخوردار به یک مشکل جدی تبدیل شده است و این مؤسسه خیریه با اقدامات شایسته و با کمک خیرین استانی و برون استانی از جمله خانواده خیر و بازماندگان حاج محمد قاضی بیش از ۵ هزار ماسک و الکل و بسته‌های بهداشتی برای مبارزه با ویروس کرونا بین مناطق مختلف استان توزیع کردند و همچنان مردم شریف و خیر استان چتر حمایتی خود را برای کمک به خانواده‌های ضعیف گسترده کرده اند.

کد خبر 4894019

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha