۲۱ فروردین ۱۳۹۹، ۱۱:۱۸

جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی خبر داد؛

پلمب ۵۵ واحد صنفی به دلیل عدم اجرای مصوبات پدافند زیستی در اراک

پلمب ۵۵ واحد صنفی به دلیل عدم اجرای مصوبات پدافند زیستی در اراک

اراک- جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از تداوم طرح‌های نظارتی پلیس بر فعالیت واحدهای صنفی طبق مصوبات کمیته پدافند زیستی خبرداد و گفت: طی دو روز اخیر ۵۵ واحد صنفی متخلف در اراک پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ یوسف سپهوند در این باره اظهار داشت: در اجرای مصوبات کمیته پدافند زیستی استان و با توجه به مطالبه عمومی آحاد جامعه در اجرای هر چه دقیق‌تر برنامه‌های طرح فاصله گذاری اجتماعی در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح نظارت بر واحدهای صنفی ازسوی پلیس استان و با همکاری کارشناسان اتاق اصناف در سطح استان با جدیت دنبال می‌شود.

وی با بیان اقدامات صورت گرفته در دو روز گذشته در اجرای این طرح افزود: در دو روز گذشته در شهر اراک ۵۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت چگونگی فعالیت پلمب شدند و به ۴۱۴ واحد صنفی در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی تذکرات لازم ارائه و برای ۳۸ واحد صنفی متخلف نیز اخطار پلمب صادر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه اجرای این طرح‌ها در راستای صیانت و سلامت آحاد جامعه با جدیت دنبال می‌شود، از همراهی شهروندان در اجرای مصوبات کمیته پدافند زیستی و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی قدردانی کرد و خواستار تعامل هر چه بیشتر آحاد جامعه در اجرای مصوبات این کمیته به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا شد.

کد خبر 4896047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha