۲۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۴:۱۹

در پی ادامه قرنطینه کرونایی؛

یک‌ناشر نسخه الکترونیک و تخفیف‌دار کتاب‌های پرفروشش را عرضه کرد

یک‌ناشر نسخه الکترونیک و تخفیف‌دار کتاب‌های پرفروشش را عرضه کرد

در پی ادامه قرنطینه ناشی از شیوع کرونا، انتشارات راه‌یار عناوین پرفروش خود را در قالب کتاب‌های الکترونیک عرضه کرد.

خبرگزاری مهر _ گروه فرهنگ: در پی ادامه و طولانی‌شدن قرنطینه ناشی از شیوع ویروس کرونا، ناشران زیادی اقدام به عرضه بیش از پیش کتاب‌های خود در قالب نسخه‌های الکترونیکی کرده‌اند و طی روزهای گذشته، کتاب‌های الکترونیکی اقبال و عرضه بیشتری پیدا کرده‌اند.

این‌میان، انتشارات راه‌یار به‌تازگی نسخه الکترونیکی دو کتاب «آرزوهای دست ساز» و «دختر تبریز» را که جزو پرفروش‌ترین آثارش در سال گذشته بودند، عرضه کرده است.

کتاب «آرزوهای دست‌ساز» اولین اثر از مجموعه تاریخ شفاهی پیشرفت است که به ماجرای شکل‌گیری یک شرکت دانش‌بنیان توسط چند دانشجو اختصاص دارد. این کتاب، روایتی داستانی از شکل‌گیری شرکتی دانش‌بنیان در حوزه فناوری‌های الکترونیکی و کامپیوتری است که مسیر پُر فراز و فرودی را برای رسیدن به موفقیت و اثبات توانمندی‌اش طی می‌کند. این‌اثر مثل یک کتاب راهنما، تشکیل یک‌شرکت یا به ثمر رساندن یک‌اختراع را گام‌به‌گام توضیح می‌دهد.

همچنین کتاب «دختر تبریز»؛ فراز و فرودهای زندگی پرماجرای صدیقه صارمی رزمنده، امدادگر، مربی نهضت سوادآموزی و مربی پرورشی تبریزی را پیش و پس از انقلاب اسلامی روایت می‌کند.

صارمی در این کتاب، خاطراتی از مبارزات مردم تبریز در انقلاب، دفاع مقدس، همراهی با آیت‌الله شهید مدنی در ستاد نماز جمعه و سردار شهید مهدی باکری در جبهه جنوب ارائه گرده و خاطرات ناگفته‌ای از عملکرد بهیاران و معلمان نهضت سوادآموزی، جهادگران و مربیان پرورشی دهه ۶۰ دارد.

«دختر تبریز» خاطرات دختر پُر جنب‌وجوشی است که از دل حوادث و ماجراهای تلخ و شیرین دهه ۶۰ عبور کرده و جوانی و میان‌سالی‌اش دستخوش ماجراهای جذابی شده است.

انتشارات راه‌یار نسخه الکترونیکی این‌دوکتاب را با ۴۰ درصد تخفیف ارائه کرده که تهیه آن‌ها از اپلیکیشن طاقچه امکان‌پذیر است.

«ابوعلی کجاست»، «آپاراتچی»، «روز آزادی زن» «تولد یک جنبش‌واره»، «ده قاب، ده قهرمان»، «انقلاب رنگ‌ها»، «آقای کاف میم»، «همیشه فرمانده» و «در آغوش قلب‌ها» از جمله کتاب‌های دیگر این ناشر هستند که بزودی نسخه الکترونیکی آنها عرضه می‌شود.

کد خبر 4898513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر US ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
      4 0
      آرزوهای دست ساز کتاب خیلی خوبیه