۲۶ فروردین ۱۳۹۹، ۲۰:۱۱

رئیس دامپزشکی نهاوند:

۸ قصابی در شهرستان نهاوند اخطار پلمب گرفتند

۸ قصابی در شهرستان نهاوند اخطار پلمب گرفتند

نهاوند-رئیس دامپزشکی نهاوند گفت: پلیس اماکن شهرستان نهاوند به ۸ واحد قصابی متخلف ۲۴ ساعت مهلت داده تا واحد قصابی خود را برای پلمب تخلیه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی قنبری بعدازظهر سه شنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: طی یک هفته گذشته بازرسان دامپزشکی شهرستان نهاوند بیش از ۴۰۰ کیلوگرم کله گاوی غیر بهداشتی از قصابی‌ها، خودروهای حمل و انبار غیر مجاز کله گاوی کشف و ضبط کرده و متخلفین به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی افزود: عرضه هر گونه کله گاوی پاک نشده در قصابی‌های شهر و روستا ممنوع بوده و باید در محل کشتارگاه تحت نظارت دامپزشکی اجزای قابل مصرف تفکیک و اجزای غیر قابل مصرف تعیین تکلیف شود.

رئیس دامپزشکی نهاوند گفت: پیرو اخطاریه‌های قبلی مبنی بر ممنوعیت کشتار غیر بهداشتی دام خارج از کشتارگاه، یک واحد قصابی به علت کشتار غیر مجاز و عرضه گوشت فاسد در محل؛ توسط پلیس اماکن پلمب و به ۸ واحد قصابی ۲۴ ساعت مهلت داده شد تا واحد را برای پلمب توسط اداره اماکن تخلیه کنند.

وی با بیان اینکه تمام قصابی‌های شهرستان نهاوند در سطح شهر و روستا ملزم به کشتار دام در کشتارگاه نهاوند تحت نظر اداره دامپزشکی هستند، گفت: قصابی‌هایی که نسبت به اجرای این قانون تخطی کنند با هدف پاسداری از سلامت جامعه پلمب و متصدی به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

قنبری تاکید کرد: واحد نظارت بر بهداشت مواد خام دامی شهرستان نهاوند به صورت مستمر در حال بازرسی واحدهای عرضه کننده مواد خام دامی در نهاوند بوده و مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی می‌توانند مراتب را از طریق تلفن ۱۵۱۲ و تلفن‌های ۰۸۱۳۳۴۲۹۱۶۴ به بازرسان اداره دامپزشکی اطلاع دهند.

کد خبر 4899929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha