۲۸ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۴۰

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام خبر داد:

پرداخت ۱۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در مناطق سیل زده ایلام

پرداخت ۱۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در مناطق سیل زده ایلام

ایلام-مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام از پرداخت یک هزار و ۴۴۰ میلیارد تسهیلات در مناطق سیل زده استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب الله محبی اظهار کرد: سیل فروردین ماه سال گذشته باعث خسارت‌های زیادی به واحدهای مسکونی به خصوص به روستاهای استان شد که بنیاد مسکن بلافاصله کار بهسازی و احداث واحدهای خسارت دیده را شروع کرد.

وی گفت: روستاهای شهرستان سیروان و دره شهر بیشترین خسارت‌ها را متحمل شدند و بیشترین واحدهای احداثی مربوط به این دو شهرستان بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام عنوان کرد: تاکنون ۱۳ هزار و ۸۲۳ پرونده از مجموع واحدهای احداثی، تعمیری و معیشتی سیل‌زده به بانک‌های عامل این استان جهت دریافت تسهیلات ارجاع شده که از این میزان ۱۰ هزار و ۸۴۴ مورد منجر به عقد قرارداد شده است.

محبی تصریح کرد: کل اعتبارات مصوب برای پرداخت تسهیلات در استان یک هزار و ۷۲۰ میلیارد ریال بوده که از این میزان تاکنون یک هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام گفت: از ابتدای پرداخت بسته‌های حمایتی دولت به سیل‌زدگان تا کنون (۲۴ فروردین ماه) ۶۵۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض به مالکان واحدهای مسکونی خسارت دیده از سیل این استان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون ۱۲ هزار و ۱۳۸ تن سیمان رایگان برای بازسازی در مناطق سیل‌زده استان توزیع شده است و این روند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 4902296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha