۳۰ فروردین ۱۳۹۹، ۱۹:۱۵

استاندار هرمزگان:

صحت انتخابات حوزه مرکزی بندرعباس تایید شد

صحت انتخابات حوزه مرکزی بندرعباس تایید شد

بندرعباس - استاندار هرمزگان از تایید صحت انتخابات حوزه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و بوموسی، در انتخابات یازدهمین دوره مجلس دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، استاندار هرمزگان از تأیید صحت انتخابات حوزه مرکزی شامل بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، بندرخمیر و بوموسی، در انتخابات یازدهمین دوره مجلس دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

دکتر فریدون همتی با اعلام این خبر از مشارکت مردم و تلاش دست اندرکاران در این دوره قدردانی کرد. گفتنی است: احمد مرادی، محمد آشوری و منصور آرامی به ترتیب بیشترین آرا را در این دوره کسب کرده بودند.

وی عنوان کرد: جلوه باشکوهی از اقتدار و عظمت ملت ایران با حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به نمایش درآمد و مردم بار دیگر ثابت کردند که با پیروی از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری، پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

همتی خاطرنشان کرد: برای برگزاری این رویداد بزرگ در استان هرمزگان، از ماه‌ها قبل با تشکیل ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها، تلاش گسترده‌ای صورت گرفت و هیأت‌های اجرایی و نظارت با تعامل و همکاری مناسب، توانستند زمینه برگزاری انتخاباتی قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند که خوشبختانه این امر به شکل مناسب محقق شد.

به گفته وی، در کنار آن حضور نامزدهای طیف‌های مختلف به ویژه در زمان تبلیغات، توانست شور و نشاط انتخاباتی را در سراسر هرمزگان ایجاد کند و مردم هرمزگان با بررسی برنامه‌های نامزدهای مختلف، با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی، نمایندگان منتخب خود در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برگزیدند.

استاندار هرمزگان افزود:  اینجانب از کوشش خستگی ناپذیر، مجموعه دست اندرکاران برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان، از جمله اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها، ناظرین، نیروهای انتظامی و شورای تأمین، دستگاه قضائی و هیأت‌های اجرایی و نظارت، تمامی رسانه‌ها، صداوسیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، فعالان فضای مجازی و اقشار مختلف مردم در شهرها و روستاهای سراسر استان هرمزگان قدردانی می‌نمایم.

وی اضافه کرد:  همچنین ضمن تشکر و قدردانی از نمایندگان فعلی استان جناب آقایان مرادی، آشوری، هاشمی تختی، شریفی و حجت الاسلام والمسلمین ذوالقدر، به نمایندگان منتخب مردم هرمزگان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، آقایان احمد مرادی، محمد آشوری، منصور آرامی، حسین رئیسی و احمد جباری، تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم بتوانیم با تعامل و همکاری در راه توسعه هرچه بیشتر این استان، گام‌های بلندی برداریم.

همتی خاطرنشان کرد:  از همکاری نماینده محترم ولی فقیه در استان هرمزگان، ائمه جمعه و جماعات، روحانیت، نخبگان و تمامی دستگاه‌های اجرایی در راستای برگزاری مطلوب انتخابات در استان هرمزگان نیز، تشکر ویژه دارم.

کد خبر 4903678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha