۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۵۴

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

همزمانی سال نو با شیوع کرونا آسیب جدی به اقتصاد وارد کرد

 همزمانی سال نو با شیوع کرونا آسیب جدی به اقتصاد وارد کرد

تبریز- نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: همزمانی سال نو با شیوع بیماری کرونا، آسیب جدی به اقتصاد کشور زده است و موجب بیکاری برخی از کارگران و اصناف شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سونیا اندیش امروز در یکصد و هفتاد و هشتمین جلسه شورای شهر تبریز با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به شیوع کرونا و آسیبی که به بخش اقتصاد زده است، پویش‌هایی برای حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا در شهر شکل گرفته است، که قابل تقدیر است.

او ادامه داد: شیوع بیماری کرونا مردم ایران و دنیا را درگیر کرده است و مشکلاتی برای مردم مخصوصاً در کشورهایی که مشکل تأمین غذا برای مردمشان را داشتند، به وجود آورده است که در ایران هم این مسئله کمرنگ نبود.

نایب رئیس شورای شهر با اشاره به حمایت شهرداری از آسیب دیدگان شیوع کرونا در مجموعه شهرداری و شرکت اتوبوسرانی خاطرنشان کرد: از مدیریت شهری تبریز تشکر می‌کنم که مسئله حمایت از رانندگان شرکت واحد اتوبوسرانی را مطرح کرد و در واقع این افراد قشر آسیب‌پذیر هستند.

او یادآور شد: خواهشمندیم این افراد را در بسته‌های حمایتی شهرداری و پویش رحمت قرار دهید و برای چند ماه این روند ادامه داشته باشد، از طرفی هم تهیه ضدعفونی برای رانندگان و کمک رانندگان نیز مدنظر باشد.

اندیش در پایان صحبت‌های خود تأکید کرد: تمام سعی ما این است که پروژه‌های عمرانی تعریف شده را با جدیت دنبال کنیم.

کد خبر 4910851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha