۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۱۷

نماینده مردم ماهنشان، ایجرود در مجلس شورای اسلامی:

تامین اعتبار طرح‌ها یکی از مشکلات استان زنجان است

تامین اعتبار طرح‌ها یکی از مشکلات استان زنجان است

زنجان-نماینده مردم ماهنشان، ایجرود در مجلس با تاکید بر پیگیری مسئولان در تامین اعتبارات برای اجرای طرح‌های مختلف، گفت: تامین اعتبار طرح‌ها، یکی از مشکلات استان در این حوزه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی خاتمی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بر پیگیری بودجه‌های پروژه‌های در حال اجرا در استان تاکید کرد و گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید پروژه‌های مهم استان را مورد توجه قرار دهد.

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند، اظهار کرد: در بخش‌های مختلف کشاورزی نگران عدم حمایت هستم و باید حمایت از پروژه‌های خرددر بخش کشاورزی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم ماهنشان، ایجرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوع بیماری کرونا ویروس، گفت: اقدامات خوب بهداشت و درمان در خصوص بیماری کرونا قابل تقدیر است و در این زمینه کشورمان موفقیت‌های خوبی را به دست آورده است.

خاتمی تاکید کرد: مدافعان سلامت که این روزها در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند اقدامات خوبی رادر مقابله با کرونا انجام دادند.

وی به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: با همدلی و هم زبانی مشکلات فرا روی تولیدرفع می‌شود.

نماینده مردم ماهنشان، ایجرود در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری مسئولان در تامین اعتبارات برای اجرای طرح‌های مختلف، اظهار کرد: تامین اعتبار طرح‌ها، یکی از مشکلات استان در این حوزه است.

خاتمی با اذعان به اینکه ۱۷ میلیارد دلار خام‌فروشیدر حوزه پتروشیمی اتفاق می‌افتد،: باید از خام‌فروشی پرهیز کرده و هزینه‌های دلالی و واسطه‌گری را در این عرصه بالا برده و به موسسات دانش‌بنیان تکیه کرده و توجه لازم را به این بخش داشته باشیم.

نماینده مردم ماهنشان، ایجرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه، تکیه بر مالیات و جلوگیری از فرار مالیاتی برای رسیدن به جهش تولید باید مدنظر قرار گیرد، افزود: از بین بردن زمینه قاچاق نیز در رسیدن به جهش تولید نقش مهمی دارد که نباید از آن غافل شد.

خاتمی با اشاره به اینکه حفظ شأن مردم باید در اجرای مقررات و قوانین مدنظر قرار گیرد، ادامه داد: در هر فرآیندی شأن مردم باید حفظ شده و این نکته در تصمیم‌گیری‌ها مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم ماهنشان، ایجرود در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه ورود کالاهای موردنیاز که در کشور تولید می‌شود به تولید ضربه می‌زند، افزود: در این میان خام فروشی هم شاید در کوتاه مدت سود داشته باشد ولی در دراز مدت صدمات زیادی به اقتصاد وارد می‌کند.

خاتمی بر لزوم جلوگیری از فرار مالیات تاکید کرد و گفت: باید به افرادی که نسبت به پرداخت مالیات کوتاهی می‌کنند مدیریت لازم را مد نظر قرار داد.

نماینده مردم ماهنشان، ایجرود در مجلس شورای اسلامی، برلزوم جلوگیری از قاچاق کالا در استان زنجان تاکید کرد و یاد آورشد: قاچاق کالا بیکاری در جامعه بیشتر کرده و تولید مختل می‌شود.

کد خبر 4913741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha