۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۰۰

فرمانده سپاه مهرستان:

کارگران پایه و اساس توسعه کشور هستند

کارگران پایه و اساس توسعه کشور هستند

زاهدان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: کارگران مهمترین فعالان اقتصادی و اجتماعی جامعه محسوب می‌شوند و در واقع این قشر زحمت کش پایه و اساس توسعه کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز مراسم تجلیل از کارگران نمونه با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی، رئیس شورای شهر و شهردار شهر مهرستان در سالن اجتماعات شهرداری مهرستان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این جلسه اظهار داشت: کارگران مهمترین فعالان اقتصادی و اجتماعی جامعه محسوب می‌شوند و چرخه تولید و اقتصاد کشور با بهره گیری از وجود این افراد می چرخد و در واقع کارگران پایه و اساس توسعه کشور هستند.

وی ادامه داد: توجه به بیمه کارگری و معیشت کارگران در این برهه زمانی که با شیوع ویروس کرونا که خیلی از کارگران بیکار شده‌اند بسیار مهم است از همین رو باید مسئولین مربوطه توجه ویژه ای به معیشت کارگران داشته باشند.

اسلام زهروزهی، رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مهرستان هم در این جلسه گفت: برگزاری این جلسه به مناسبت هفته کار و کارگر در راستای ارج نهادن به زحمات این قشر زحمت‌کش است که در انقلاب اسلامی نیز نقش مهمی داشته‌اند.

وی افزود: مدیران باید کارگران خود را مورد تکریم و تقدیر قرار دهند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مهرستان بیان داشت: برای کار و کارگر باید ارزش قائل شد به طوری که باید از هرکس که برای روزی حلال و خانواده‌اش تلاش می‌کند، قدردانی شود.

محمد اسلام افشاری، شهردار مهرستان هم در این جلسه اظهار داشت: کارگران ذخیره‌ها و منابع این کشور هستند و ما باید این منابع مولد و جهاد گران بزرگ عرصه خدمت و نهضت را یاری کنیم و دستشان را ببوسیم چون موتور متحرکه پیشرفت این جامعه به دست اینها حرکت می‌کند.

گفتنی است، در پایان این مراسم از کارگران نمونه شهرداری شهر مهرستان با اهدا لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 4913764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha