۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۴۲

شهردار کلاچای:

رشد و توسعه اقتصادی کشور مرهون تلاش‌ کارگران است

رشد و توسعه اقتصادی کشور مرهون تلاش‌ کارگران است

رودسر- شهردار کلاچای با اشاره به نقش غیرقابل انکار کارگران در تولید و توسعه اقتصادی کشور، گفت: کارگران نیروی محرکه تولید و اقتصاد هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم اثنی عشری بعد از ظهر شنبه در جلسه‌ای با محوریت تجلیل از کارگران در دفتر شهرداری کلاچای با اشاره به اینکه کارگران در تولید و اقتصاد کشور نقش انکار ناپذیر دارند، اظهار کرد: بی تردید رشد و توسعه اقتصادی کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارگران است و نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام وجود به آنها افتخار می‌کند.

اثنی عشری، رفع دغدغه‌های شغلی و بهبود شرایط معیشتی کارگران را به عنوان دو موضوع مهم مورد عنوان کرد و افزود: اگر تضمین‌های شغلی و شرایط معیشتی کارگران بهبود یابد مطمئناً شرایط بهتری از این از سوی کارگران در روند تولید و اقتصاد شاهد خواهیم بود.

شهردار کلاچای با اشاره به اینکه توسعه اقتصادی هر کشور با تولید محقق می‌شود و کارگران به عنوان نیروی محرکه تولید، اقتصاد کشور را به حرکت در می‌آورند، ادامه داد: در سالی که مزین به نام «جهش تولید» است شرایط تولید و اقتصاد کشور روند جهشی داشته که این امر مستلزم آن است که همه در این راه مسئولانه و متعهدانه عمل کنیم.

وی با قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی پرسنل شهرداری کلاچای در ارائه خدمات شایسته به مردم، بیان کرد: باید تلاش کنیم میزان رضایتمندی مردم را به نحوه مطلوبی افزایش یابد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایا از هفت کارگر نمونه شهرداری کلاچای تجلیل شد.

کد خبر 4915253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha