۳ خرداد ۱۳۸۶، ۲۰:۰۰

معاون ستادکل نیروهای مسلح:

فتح خرمشهر فتح ارزشهای اسلامی بود

سردار مصطفی ایزدی فتح خرمشهر را کاری مافوق طبعیت دانست و گفت : انقلاب شکوهمند اسلامی‌ایران قیام برای ارزش‌ها و فتح خرمشهر، فتح ارزش‌های اسلامی بود.

به گزارش مهر،سردار سرتیپ پاسدار مصطفی ایزدی ظهر امروزدرهمایش بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که با حضور هزاران نفر ازبسیجیان واقشار مختلف مردم شهر زنجان  برگزارشد افزود : انقلاب اسلامی مردم ایران در روند روبه رشد خود از خردادماه سال ‪ ۴۲‬با فراز و نشیب‌های مختلفی مواجه و به‌برکت حضور بسیجیان ، این مسیر به‌بهترین نحو ممکن طی شد.

وی با عنوان این مطلب که انقلاب اسلامی مردم ایران متفاوت از حرکت‌ها و نهضت‌ها مختلف جهانی بود، تاکید نمود: این انقلاب مقدمه‌ حرکتهای انفجاری در اقصی نقاط جهان و به‌خصوص در منطقه  خاورمیانه بود وامروزبا گذشت28سال ازحرکت عظیم ملت ایران درتحقق نظام جمهوری اسلامی باز هم ملت های جهان با بهرگیری ازراه وطریق ملت ایران به مبارزه با استکبار می پردازند.

سردار ایزدی بااشاره به اینکه رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس مراحل مختلفی را پشت سرگذاشتند یادآور شد: ترکیب مقدس ارتش، سپاه و بسیج در این عرصه، تحولی شگرف در جبهه‌های جنگ و پیروزی‌های متعددی را یکی پس از دیگری برای انقلاب اسلامی و مردم ایران به‌ارمغان آورد.

 وی فتح خرمشهر را حاصل ‪ ۳۵‬روز مقاومت طاقت‌فرسای رزمندگان اسلام عنوان کرد اظهارداشت:این فتح بزرگ تمامی حرکتهای دشمنان را ازمسیر پیش رونده به‌مسیر سقوط کشاند و موجی از ناامیدی را در نیروها و سران رژیم بعثی عراق حاکم کرد.

 سردار ایزدی ابتکار، خلاقیت، طراحی داهیانه و انگیزه عالی رزمندگان اسلام رااز ویژگی‌های خاص عملیات بیت‌المقدس عنوان کرد و گفت: در این عملیات ‪ ۳۰‬هزار نیروی سازماندهی شده دشمن درخرمشهر منفعل و از هم‌پاشیده شد و ‪ ۱۹‬هزار نفر از آنان به‌اسارت رزمندگان اسلام درآمد.

معاون ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با عنوان این مطلب که انقلاب اسلامی با رهبریت فرزند خلف بنیانگذار جمهوری اسلامی و به پشتوانه‌۱۲‬میلیون بسیجی، روند روبه تعالی خودرا طی می‌کنداظهار داشت: امروز باید مجاهدتهای مردم ایران در جبهه‌های فرهنگی و اقتصادی با قدرت ادامه یابد.

سردار ایزدی درادامه با اشاره به مقاومت حزب الله لبنان دربرابر رژیم اسرائیل گفت:آنچه درجنگ 33روزه لبنان شکل گرفت چیزی جز وحدت وانسجام رزمندگان حزبالله نبوده که با تاسی ازرشادت های رزمندگان ایرانی درجنگ تحمیلی صورت گرفت.

 وی با تاکید براین مطلب که انقلاب اسلامی ایران باید درتمام زمینه‌ها بعنوان الگو برای بشریت معرفی شودافزود:امروز همه نهضت های آزادی بخش وکسانی که خواستار اقتدار وپیشرفت هستند ،ایران را به عنوان الگوی بزرگ درمسیر حرکتی خود به حساب می آورند.

سردارایزدی درادامه با اشاره به توطئه دنیای غرب برعلیه نسل جوان کشورمتذکرشد:نباید اجازه داد شبیخون‌های فرهنگی و اقتصادی دشمن درخصوص جوانان کشورمان کارساز شود و و آنان بااستفاده از این روش به‌اهداف شوم خود در این کشور برسند.

کد خبر 491636

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha