۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۵۲

استاندار مرکزی:

رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی استمرار پیدا کند

رزمایش کمک مومنانه در استان مرکزی استمرار پیدا کند

اراک- استاندار مرکزی بر استمرار برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه به منظور کمک هر چه بیشتر و بهتر به نیازمندان به خصوص در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی آقازاده روز چهارشنبه در آئین رزمایش بسیج کارمندان در اراک، اظهار کرد: پس از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش کمک مومنانه و مواسات با محوریت دفاتر نماینده ولی فقیه در استان‌ها این رزمایش در دستورکار قرار گرفت و همه مجموعه استان برای تحقق یکصد هزار بسته هدف گذاری شده پای کار آمدند.

وی ادامه داد: با مشارکت دستگاه‌هایی به ویژه سپاه روح الله استان و بسیج در فرصت کم تهیه و توزیع یکصد هزار بسته تحقق پیدا کرد و تا پایان ماه مبارک رمضان دو برابر رقم هدف گذاری شده پیش بینی می‌شود.

استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی نسبت به جمعیت خود بیش از استان‌های دیگر در خصوص رزمایش کمک مومنانه مشارکت داشته و این نتیجه عملکرد ستاد استانی و مشارکت مردم است.

آقازاده با اشاره به مشارکت شهرستان‌های استان در رزمایش مواسات و کمک مومنانه عنوان کرد: انجام این کار بزرگ نتیجه هوشمندی و تدابیر مقام معظم رهبری است که به موقع از سوی ایشان مطرح و انجام شد.

وی گفت: با توجه به فشار اقتصادی ناشی از مسائل اقتصادی و کرونا نیاز است که این رزمایش استمرار پیدا کند تا بتوان از خانواده‌های نیازمند دستگیری کرد.

استاندار مرکزی افزود: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا در استان مرکزی یک جهاد و بسیج عمومی ایجاد شد که این به برکت وجود تفکر بسیج مردمی است که همه پای کار آمدند و بسیج ادارات هم در این ایام خوب درخشید.

کد خبر 4919197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha