۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۲۳

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کاشان:

سرانه فضاهای ورزشی ویژه بانوان در شهر کاشان پایین است

سرانه فضاهای ورزشی ویژه بانوان در شهر کاشان پایین است

کاشان - رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کاشان گفت: سرانه فضاهای ورزشی ویژه بانوان در کاشان پایین است.

عفت پدرام فر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به مطالبات زنان شهر کاشان برای رسیدگی به مشکلات آنها در شورای شهر اظهار داشت: بانوان انتظار دارند که شورای شهر و اعضای آن به مطالبات و دغدغه‌های آنها توجه کنند.

وی با اشاره به برخی از این مطالبات ابراز داشت: بخش زیادی از نظرات و نیازهای بانوان شهر به کمبود زیرساخت‌های رفاهی، فرهنگی و ورزشی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کاشان با بیان اینکه سرانه فضاهای ورزشی ویژه بانوان در شهر کاشان پایین است، تصریح کرد: البته در این زمینه اقدامات بسیار خوبی همانند احداث دو پارک اختصاصی بانوان توسط شهرداری کاشان انجام شده است که البته این مهم کفاف نیاز بانوان شهر کاشان را نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی و پارک اختصاصی شهربانو بزرگترین مجموعه تخصصی ورزشی برای بانوان در استان اصفهان است، خاطرنشان کرد: احداث مجموعه‌های این چنینی که علاوه بر حفظ کرامت و منزلت بانوان باعث تندرستی و نشاط این قشر از جامعه می‌شود اقدامی پسندیده است.

ضرورت تشکیل بازارچه‌های عرضه صنایع دستی خانگی مختص بانوان

پدرام فر همچنین با بیان اینکه لازم است تا بازارچه‌های عرضه صنایع دستی خانگی مختص بانوان در سطح شهر تشکیل شود، بیان داشت: این مهم می‌تواند نقش مؤثری در تقویت بنیان اقتصادی خانواده‌های کاشانی داشته باشد.

وی ضمن تشریح معیارهای شهرهای دوستدار مادر و کودک اضافه کرد: مادری که به خاطر کمبود سرانه فضاهای رفاهی و ورزشی نتواند به سلامت جسمی‌اش توجه کند، نمی‌تواند به سلامت و نشاط خانواده توجه کرده و برای جامعه تأثیرگذار باشد.

ضرورت دفاع از حقوق زنان و تصویب مصوبات توسعه امکانات رفاهی ویژه بانوان

این عضو شورای شهر کاشان با اشاره به ضرورت دفاع از حقوق زنان و تصویب مصوبات توسعه امکانات رفاهی ویژه بانوان در شورای اسلامی شهر متذکر شد: بانوان سرپرست خانوار، بخصوص کسانی که همسرانشان در زندان هستند برای به دوش کشیدن بار اقتصادی خانواده نیازمند مکان‌هایی در شهر هستند تا بتوانند دست سازه‌ها و تولیداتشان را به آسانی عرضه کنند.

کد خبر 4919504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha