۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۵۲

مدیرکل کودک و نوجوان سازمان بهزیستی اعلام کرد

مشارکت مالکان ملک مهدهای کودک در طرح پویش همدلی/ استانهای پیشتاز

 مشارکت مالکان ملک مهدهای کودک در طرح پویش همدلی/ استانهای پیشتاز

مدیرکل دفتر امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی از مشارکت مالکین ۱۳۰۰ مهدکودک در طرح پوشش همدلی خبر داد و گفت: این مالکین اجاره خود را بخشیده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید بابایی گفت: طبق گزارش‌های دریافتی در برخی استان‌ها شخص مدیرکل اقدام به تماس به مالکان برای بخشش یا تخفیف اجاره‌بهای ماه‌های کرونایی نموده است. این امر با علم به تمام مشغله‌های مدیرکل یک استان ارزشمندتر می‌شود.

وی افزود: استان‌های خوزستان، آذربایجان شرقی، هرمزگان، فارس و بوشهر در تعداد مهدهای مشارکت کننده در این طرح پیشتاز هستند.

به گفته وی، قطعاً این میزان مشارکت تنها متناظر به اعلام داوطلبانه مالکان نیست. استان‌هایی که آمار بالاتری دارند مسلماً با مشارکت کارشناسان استان و شهرستان‌ها و نظر ویژه مدیرکل و معاون امور اجتماعی استان این مسئله محقق شده است.

بابایی گفت: تا این لحظه ۱۳۰۰ مهدکودک از ۱۵ هزار مهد مشمول این بخشش مالکان شده‌اند که قریب به ۸.۵ درصد مهدهای کودک سراسر کشور بوده است.

مدیرکل دفتر امور کودک و نوجوان سازمان بهزیستی گفت: میزان عددی این بخشش مبلغی معادل ۱۵ میلیارد ریال است. ۱۵ میلیارد ریال کمک به مهدهای کودک فقط با مشارکت مردمی و بدون صرف اعتبارات دولتی. هر جا مردم را به کمک بطلبیم و مسئله را به خوبی برای آنان تشریح کنیم و شفاف باشیم، خواهند شتافت.

وی افزود: تا پایان اردیبهشت ماه زمان داریم تا این کار خیر را به فرجام نهایی برسانیم.

کد خبر 4920635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha