۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۹:۲۵

رئیس کمیته امداد امیرآباد:

مرکز نیکوکاری امیریه ۱۸۰ خانوار نیازمند تحت پوشش دارد

مرکز نیکوکاری امیریه ۱۸۰ خانوار نیازمند تحت پوشش دارد

دامغان- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امیرآباد از فعالیت یک مرکز نیکوکاری در شهر امیریه خبر داد و گفت: ۱۸۰ خانوار تحت پوشش مرکز نیکوکاری شهر امیریه هستند.

مهدی رومنانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه امیریه دامغان تنها دارای یک مرز خیریه است که ۱۸۰ خانواده نیازمند را تحت پوشش خود قرار داده است، بیان کرد: ۴۰۳ دانش‌آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) امیرآباد هستند که طی سال گذشته برای حمایت از این افراد یک میلیارد و ۸۵۳ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال اعتبار هزینه کرد.

وی خاطر نشان کرد: ۲۰۵ فقره وام اشتغال در سال ۹۸ و از محل اعتبارات اختصاص داده شده استانی به کمیته امداد امام خمینی (ره) امیرآباد به میزان یک میلیارد و ۸۵۱ میلیون ریال به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امیرآباد گفت: ۷۸۰ خانوار شامل دو هزار و ۳۱۰ نفر تحت پوشش این نهاد قرار دارند و در طی سال از خدمات ارائه شده برخوردار می‌شوند.

رومنانی افزود: ۸۰۰ سبد کالای غذایی از محل کمک‌های مردمی و خیران به ارزش ۱۸۰ میلیون تومان از ابتدای ماه مبارک رمضان و در بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند و افرادی که مبتلا به بیماری کرونا در منطقه امیرآباد شدند توزیع شد.

کد خبر 4921412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha