۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۳:۳۸

۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت برگزار می شود؛

سمپوزیوم مجازی بین‌المللی سازی آموزش عالی در دوران بحران کرونا

سمپوزیوم مجازی بین‌المللی سازی آموزش عالی در دوران بحران کرونا

سمپوزیوم-وبینار بین‌المللی سازی آموزش عالی در دوران بحران کرونا ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت در دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر محمدحسین نکوفر، مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس سمپوزیوم با اعلام این خبر، هدف اصلی از برگزاری این سمپوزیوم-وبینار را پرداختن به مهم‌ترین موضوعات آموزشی عالی در جهان دانست که تحت تأثیر شیوع و همه‌گیری ویروس COVID-۱۹ قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه سمپوزیوم-وبینار بین‌المللی سازی آموزش عالی در دوران بحران کرونا در قالب پنج پنل و در سه روز جداگانه برنامه‌ریزی شده است، اظهار داشت: هر پنل به مدت حداقل سه ساعت و با حضور حداقل پنج سخنران و یک مدیر پنل برگزار خواهد شد.

مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران تصریح کرد: محوریت اصلی پنل نخست چگونگی تغییر در سیاست و خط‌مشی بین‌المللی سازی آموزش عالی در دوران کرونا و پساکرونا (شرایط نرمال جدید یا کرونا-همزیستی) خواهد بود.

نکوفر با تأکید بر اینکه چالش‌ها و فرصت‌های اجرای آموزش الکترونیک (E-Learning) در شرایط کرونا برای اساتید و دانشجویان، موضوع پنل دوم این سمپوزیوم-وبینار است، اظهار داشت: پنل روز سوم خود شامل سه پنل هم‌زمان با تمرکز بر چالش‌های آموزشی رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و بهداشت و دیگر رشته‌های علوم پزشکی در پساکرونا و شرایط نرمال جدید است.

مدیر روابط بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از مشارکت و همکاری بیش از ۲۵ سخنران صاحب‌نظر و مطرح جهانی که دارای مرجعیت علمی در این زمینه هستند از ۲۵ دانشگاه و موسسه  از ایران و  ۱۵ کشور در سمپوزیوم بین‌المللی سازی آموزش عالی خبر داد.

نکوفر با بیان اینکه سخنرانان بین‌المللی از کشورهای ایران، کانادا، اسپانیا، استرالیا، جمهوری چک، یونان، مالزی، تایلند، چین، فنلاند، آلمان، آمریکا، هنگ کنگ، ایتالیا، تانزانیا، و هلند خواهند بود، اظهار داشت: برخی از این سخنرانان در سمینار بین‌المللی سازی آموزش عالی (IHE Seminar) که در سال ۱۳۹۶ از سوی این مدیریت برگزار شد حضور فعال داشته‌اند و بعضی دیگر نیز به عنوان شرکا و یا استاد مدعو بین‌المللی با دانشگاه همکاری می‌کنند.

وی ساعت برگزاری سمپوزیوم وبینار بین‌المللی سازی آموزش عالی در دوران بحران کرونا ۱۶:۳۰ عصر به وقت ایران معادل با ۱۲ بعدازظهرGMT اعلام کرد و گفت: این سمپوزیوم تحت برنامه ZOOM و در سالن دارالفنون واقع در طبقه نهم ستاد مرکزی دانشگاه به عنوان هاب اصلی برگزار خواهد شد.

کد خبر 4921846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha