۵ خرداد ۱۳۸۶، ۱۳:۰۸

در سایه سکوت جامعه بین المللی اعلام شد؛

نوار غزه آماج حملات هوایی اسرائیل / 4 فلسطینی دیگر شهید شدند

نوار غزه آماج حملات هوایی اسرائیل / 4 فلسطینی دیگر شهید شدند

با شهادت چهار فلسطینی در دور تازه حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه،آمار شهدای فلسطینی تجاوزات اسرائیل طی 10 روز گذشته تا کنون به 43 شهید رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع پزشکی فلسطینی امروز شنبه اعلام کردند : در حملات ارتش اسرائیل به مواضع جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در نوارغزه، چهار فلسطینی شهید و 14 تن دیگر زخمی شدند.

به گفته این منابع، حمله جنگنده های اسرائیلی به یک موضع وابسته به نیروی اجرایی وزارت امور داخلی دولت فلسطین در کوی الزیتون درجنوب غزه، 4 شهید و پنج زخمی و خسارتهای سنگینی به جا گذاشت.

دقایقی پس ازاین حمله، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی حمله دیگری را به موضع نیروی اجرایی وزارت امور داخلی دولت فلسطین در اردوگاه الشاطی در غرب غزه انجام داد که دست کم 4 تن در این حمله زخمی شدند.

منابع فلسطینی تاکید کردند که در حملات هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به خان یونس، دست کم دو فلسطینی زخمی شدند.

همچنین بالگردها و جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به موضع گردانهای قسام شاخه نظامی حماس درکوی تل السلطان در رفح واقع در جنوب نوار غزه حمله کردند که بر اثر آن سه فلسطینی زخمی شدند.

نیروی ارتش رژیم صهیونیستی روز جمعه هشت بار به مناطق مختلف نوار غزه حمله کرد که بر اثر آن دو عضو جنبش حماس شهید و پنج شهروند فلسطینی زخمی شدند.

از 16 می (26 اردیبهشت) تا کنون در حملات پیاپی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه، 43  فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شده اند؛ صهیونیست ها تجاوزات مستمر خود را به بهانه شلیک موشکهای مقاومت از نوار غزه که به تلافی حملات ارتش تل آویو صورت می گیرد؛ توجیه کرده اند.

حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی و اقدامات غیر قانونی نظامیان این رژیم در ربودن اعضای دولت منتخب ملت فلسطین واکنش حامی سرسخت این رژیم یعنی آمریکا را نیز به دنبال داشته است و کاخ سفید از اقدامات غیر قانونی اسرائیل ابراز نگرانی کرده است؛ جامعه بین المللی نیز مانند همیشه در برابر جنایات روز افزون صهیونیست ها در مناطق فلسطینی سکوت پیشه کرده است.

این در حالی است که در گزارش سازمان عفو بین الملل درباره سال 2006 تاکید شده است که نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در اراضی فلسطینی مرتکب "عملیات قتل نامشروع" شده اند و عاملان این جنایات مجازات نشده اند.

کد خبر 492490

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha