۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۵۹

موفقیت دانشجوی شیرازی در جشنواره جایزه ملی ایثار

موفقیت دانشجوی شیرازی در جشنواره جایزه ملی ایثار

شیراز- دانشجوی دکترای تخصصی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز در چهارمین جشنواره جایزه ملی ایثار حائز رتبه برتر علمی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین جوانمردی، دانشجوی دکتری تخصصی معماری واحد شیراز در چهارمین جشنواره جایزه ملی ایثار حائز رتبه برتر علمی شد.

محمد حسین جوانمردی در دوران تحصیل و دانشجویی در زمینه‌های مختلف پژوهشی و فرهنگی و ورزشی فعالیت داشته است که در زمره فعالیت‌های پژوهشی می‌توان به ارائه و چاپ بیش از ۴۰ عنوان مقاله‌های مختلف در مجلات ISI ، علمی پژوهشی، علمی ترویجی و کنفرانس‌های داخلی و خارجی اشاره کرد.

از دیگر فعالیت‌های این دانشجوی نمونه که در راستای پژوهشی می‌باشد، چاپ ۲ عنوان کتاب، ارائه ۳ طرح پژوهشی، ثبت ۳ ایده صنعتی و ثبت اختراع و همچنین همکاری با مراکز تحقیقات معماری و شهر سازی و شرکت‌های دانش بنیان نام برد.

جوانمردی در جشنواره‌های مختلف، نظیر نوزدهمین جشنواره پژوهش و فناوری کشور به عنوان برگزیده انتخاب شده است و همچنین در زمینه‌های مختلف فرهنگی و نشست‌های فرهنگی فعالیت‌های گوناگونی داشته که به عنوان مثال می‌توان به شرکت در همایش‌ها و مسابقات مختلف فرهنگی و قرآنی، شرکت در برنامه‌های مختلف کشوری و دیدار با رهبر معظم انقلاب و همچنین سخنرانی و ارائه دیدگاه‌های نخبگان با امام جمعه محترم شیراز و مسئولان استانی و … اشاره کرد.

از دیگر فعالیت‌های این دانشجوی ستاد شاهد و ایثارگر فعالیت‌های ورزشی و کسب عناوین دوم و سوم در مسابقات ورزشی کونگ فو استانی است.

کد خبر 4927317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha