۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۹:۳۶

مهر گزارش می‌دهد+فیلم و عکس

لرستانیها میهمان سفره کریمانه امام رضا(ع)/۶۲۰۰بسته غذایی توزیع شد

لرستانیها میهمان سفره کریمانه امام رضا(ع)/۶۲۰۰بسته غذایی توزیع شد

خرم آباد-به نیابت از ۶۲۰۰ شهید دفاع مقدس لرستان و در لبیک به فرمایشات رهبر انقلاب، ۶۲۰۰ بسته غذایی از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان تهیه و در میان نیازمندان این استان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز چهارشنبه رزمایش کمک مومنانه با حضور خادم یاران رضوی، حجت الاسلام قاسم متقی نیا مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان و… در محل مصلای الغدیر خرم آباد برگزار شد.

در این رزمایش به نیابت از ۶۲۰۰ شهید دفاع مقدس لرستان، ۶۲۰۰ بسته غذایی و معیشتی تدارک دیده شد که میان نیازمندان شناسایی شده در سراسر لرستان توزیع می‌شود.

توزیع بسته‌های غذایی آستان قدس در لرستان در ۳ مرحله

پیش از این نیز به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان ۵ هزار بسته غذایی میان نیازمندان توزیع شده بود؛ در مرحله سوم رزمایش مواسات نیز ۵ هزار بسته غذایی دیگر از سوی دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان توزیع می‌شود.

حجت الاسلام قاسم متقی نیا مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان در مراسم رزمایش توزیع ۶۲۰۰ بسته مواد غذایی به همت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان با اشاره به اینکه این کمک‌ها و این برکات یک جز از کل است، اظهار داشت: کل نظام ما و هر معروفی که در آن انجام می‌شود از توجهات حضرت رضا (ع) است.

وی تصریح کرد: این انقلاب و اسلامی که بر تارک کشور می‌درخشد متعلق به اهل بیت و امام رضا (ع) است.

مدافعان سلامت در همه بیمارستان‌های لرستان تجلیل شدند

مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در لرستان به اشاره به اینکه اقدام اولی که از سوی این نهاد در سطح وسیعی انجام شد، مسئله تجلیل مدافعان سلامت در تمام بیمارستان‌های لرستان بود که در قالب آن خادمیاران برای تشکر و قدردانی از جهادگران عرصه سلامت به بیمارستان‌ها رفتند و هدایایی را اهدا کردند، گفت: در لبیک به فرمان رهبری مبنی بر مواسات و کمک همدلانه نیز ورود کردیم.

حجت الاسلام متقی نیا خاطرنشان کرد: دست در دست برادران کمیته امداد با دقت و وسواسی که در شناسایی واجدان شرایط داشتند و بانک اطلاعاتی خودمان، رزمایش کمک مومنانه را در سطح استان انجام می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه مرحله سوم این رزمایش نیز طی روزهای آتی برگزار می‌شود، افزود: خادمیاران شهرستان‌های بروجرد، دورود، خرم آباد، ازنا، الیگودرز، الشتر، نورآباد و… در این رزمایش حضور دارند که تقدیر می‌کنیم.

کد خبر 4930965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha