۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۲۰:۵۴

فرماندار کلیبر تاکید کرد؛

ضرورت تکمیل احداث پایگاه فوریت‌های پزشکی «یوزبند»

 ضرورت تکمیل احداث پایگاه فوریت‌های پزشکی «یوزبند»

کلیبر- فرماندار کلیبر بر ضرورت تکمیل احداث پایگاه فوریت‌های پزشکی «یوزبند» تاکید کرد و گفت: این پروژه نیازمند تأمین اعتبار است.

به گزارش خبرنگار مهر، رسول خدابخش عصر امروز در جلسه ستاد مقابله با کرونا در شهرستان کلیبر با اشاره به این‌که رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز و همکاران‌شان در مقابله با ویروس کرونا تلاش بسیاری کردند، اظهار داشت: از ساعات اولیه که دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا ابلاغ شد تا به امروز ۱۷ جلسه در کلیبر تشکل داده‌ایم.

وی افزود: ۱۵ روز گیت کنترل ورودی و خروجی‌های کلیبر در زمان اعمال قرنطینه دایر کردیم که این اقدامات بی‌منت بوده است به طوری که با همت مردم توانستیم لوازم و خودروی مسافران ورودی به کلیبر را ضدعفونی کنیم.

فرماندار کلیبر با ذکر اینکه حدود ۳۰۰ هزار لیتر ضدعفونی کردیم، گفت: مجتمع نفلین سینیت کلیبر در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی محلول ضدعفونی و تجهیزات پزشکی تأمین و در اختیار سیستم بهداشت و درمان کلیبر گذاشت.

خدابخش ادامه داد: جوانان کلیبری علی‌رغم ناملایمتی‌ها در شرایطی که نیاز داشتیم به میدان آمدند و شبانه‌روزی کمک حال ستاد مقابله با ویروس کرونا در کلیبر شدند.

وی در واکنش به عدم ارائه آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کلیبر گفت: از زمانی که رویکردها و سیاست‌گذاری‌ها تغییر یافت به گونه‌ای بود که عادی‌سازی شده است و از طرفی برخی روستاها را قرنطینه کردیم و ماسک توزیع کردیم.

فرماندار کلیبر بابیان این‌که مردم فکر می‌کنند وضعیت عادی شده و یا اینکه ویروس کرونا از بین رفته است، افزود: بایستی برای از بین بردن این نوع تفکر چاره اندیشی کنیم وگرنه صرف تشکیل جلسه مشکلی را حل نمی‌کند.

خدابخش اضافه کرد: پایگاه فوریت‌های پزشکی یوزبند با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی بلاتکلیف مانده و نیازمند تأمین اعتبار است و در قره‌قیه فقط زیرسازی و پایه‌گذاری شده است.

کد خبر 4931038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha